💬
Logga in
Fuska.se

Robotkampen På Blip.se

56 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

ja e as dålig på robotkampen,har bara minus men ja kör de inte så ofta

27 Jul 2006
Nivå 2 · Novis

jag har fusk kolla min thread

25 Dec 2006
Nivå 5 · Fuskare

En kompis till mig körde ett fusk på mig så att han åkte skitsnabbt!

Man kan ju alltid också fuska tillsammans, man bestämmer att den ena förlorar tre gånger, den andre tre gånger osv!

jag kan inte spela för arenan knappen är utanför skärmen och det går inte få fram

Kolla in Salzaladas gamla tråd, han visade hur man fuskade till sig massa pengar på robotkampen: http://www.fuska.se/forum/Fusk_Till_Robotk...age-t70999.html

Testade det själv förut och det funkade fint. Jag spelar dock inte längre.

Senast ändrad:

27 Dec 2006
Nivå 1 · Novis

Det finns ett fusk :/ det tänker jag inte tala om SMSA så får ni tillräckligt med fusk.

Jag vill inte bli varnad så nej tack skicka inga brev

Det fusket jag snackar om har upptäckts och kan ej användas

1 Jan 2007

Det finns ingen bästa spelare..Det är bara Mini-Spel ..Robot kampen är mini spel...Desutom borde de säga ut vilka som är bäst..

Jag har alla de Bästa delarna..Men spelar inte det mer..det är TRÖKIT.. :)

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Det finns ingen bästa spelare..Det är bara Mini-Spel ..Robot kampen är mini spel...Desutom borde de säga ut vilka som är bäst..

Jag har alla de Bästa delarna..Men spelar inte det mer..det är TRÖKIT.. :)

hmm...vad menar du med att det inte finns "bästa spelare"?

Men Vem orkar räkna in alla databaser och kolla in de som aldrig spelar..

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

det finns inga fusk till robotkampen, det kan dock finnas saker man tjänar på som att t.ex. sms:a till sig en del och sälja den.

Jaha men det var ju kul att försöka lura folk så du får massa pengar på ett spel, dock inte säker på vilket kommer ej ihåg om man vad för "ord" man skulle skicka plus typ sitt namn
6 Jan 2007
Nivå 6 · Fuskare

Köp den där saken man kan lyfta upp andra spelare med ; det är typ en klo . Jag är rank 2 och jag tog ner en med högsta rank och besta sakerna ...Torpeder och allt.

29 Jul 2007
Nivå 1 · Novis

Jag kan fusk till robotkampen! Så att man åker skit snabbt ! Det funkar göra bara så här:

Ladda ner Cheat Engine 5.3 på http://www.cheatengine.org

Sen går du in på robotkampen. Ha cheat engine uppe och tryck på den lilla datan uppe i vänstra hörnet

Tryck på Windows List och leta efter robotkampen texten.

När du hittat den markera den och tryck OK.

Sen ungefär i mitten av cheat enginge rutan finns det en grej där du kan bocka i "Enable Speedhack"

Bocka i den rutan så kommer nåra andra ruter upp.

Och rutan där de står Speed över skriver du 10 när du möter nån så kör du skit snabbt

1 Aug 2007

eftersom jag kan fuska med det gamla goa cheat engine..så kan ni PM:a mig med er pass och änvändar lösenord..om ni inte tror mig så kan ni göra nytt acc och testa.. själv gjorde jag det på min kompis..men han lurade mig och tog hans kompis account.hab blev värsta "WTF?!det var faktist min kompis acc ^^..kan du ge mig på min vanliga ochså?"

hehe.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

det är lågt att fuska på robotkampen...

lägre
2 Aug 2007
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

eftersom jag kan fuska med det gamla goa cheat engine..så kan ni PM:a mig med er pass och änvändar lösenord..om ni inte tror mig så kan ni göra nytt acc och testa.. själv gjorde jag det på min kompis..men han lurade mig och tog hans kompis account.hab blev värsta "WTF?!det var faktist min kompis acc ^^..kan du ge mig på min vanliga ochså?"

hehe.

Skriv gärna på vilket sätt du fuskar. Annars så tror jag att du helt enkelt raderar deras blipacc. Det var bättre förr då man inte behövde pass för att komma in på andras robotar...
4 Aug 2007

jag fuskar med cheat engine och fixar så du får 0-100000 ..det är bara att äga hur mycket du vill ha ;)

Nivå 6 · Fuskare

jag fuskade till mig gigantmycket armor, 9999 hade jag, och då var roboten skitsnabb, och mitt armorstreck gick över hela skärmen, så körde jag bara med pikar, och målade roboten som en gris. Ägde allt, förutom när jag buggade ner i gropen xD

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in