💬
Logga in
Fuska.se

Zelda

5 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

hej, jag har nu kommit till lake helya och det typ skitlite vatten å så... men sen så kom det en sån där som skjuter äldpilar. och han ropar på en sån där stor fågel, åsså flyger dom runt och gör illa en. och eftersom jag är varg så kan jag inte göra ngt för att skada ngn av dom??? eller ska man bara skita i dom? hur kommer man vidare härifrån?? man ska väl komma ipp till zoras domain eller vart man nu ska?? väldigt taksam för hjälp :) FORT!

Nivå 3 · Lärling

då måste slåss mot fågeln för att komma viddare och jag kan ge dig ett tips när du slåss, attackera när fågeln flyger nära marken så når du, och ha det så trevligt på färden till zora's domain senare :P

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

då måste slåss mot fågeln för att komma viddare och jag kan ge dig ett tips när du slåss, attackera när fågeln flyger nära marken så når du, och ha det så trevligt på färden till zora's domain senare  :P

okej, men det verkar inte gå så vidare bra.. men jag får väl försöka då :) och vad menade du med det dära?? :o haha.. är det svårt å komma dit då lr??

Nivå 3 · Lärling

det får du veta snart, det var midnas idé inte links :P akta bara för fallande sten

Nivå 6 · Fuskare

hej jag bara undrar hur man hjälper ut den som är i lavastenen på botten i zoras domain.

2 Jan 2007
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6
↗ till inlägget

det får du veta snart, det var midnas idé inte links  :P akta bara för fallande sten

Du det där gick ju lätt ju ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in