DonKeN inte f*n vet du om han har råd med och ha WoW?
Läs min signatur , sen tänker du..
DonKeN inte f*n vet du om han har råd med och ha WoW?
↗ till inläggetHan kanske har råd, men innerst inne vill han spela det, men han får säkert inte det av sina föräldrar.DonKeN inte f*n vet du om han har råd med och ha WoW?
Wow är okej, men man får för f'n sätta en gräns någonstans...
precis som DonkeN sa så har nog inte en enda j*vla politiker ens hållit i en kontroll, och när dom använder möss så gör dom sina j*vla kalkylrapporter, om dom skulle växt upp nu skulle dom ha sagt annat.
↗ till inläggetOch inte sätta gränser på GTA eller cs :blink: ?Wow är okej, men man får för f'n sätta en gräns någonstans...
ärligt talat tycker jag inte att politikerna ska få sätta åldersgränser, dom ansvarar tillexempel inte för mig, det är mina föräldrar och om det är okej att jag lirar vad jag vill för dom, så ska f*n inte nån annan lägga sig i.
Och dessutom så är det myndiga som utför rån med vapen och så så det borde förbjudas för dem också <.<
Hela världen spelar såna spel....
Jag bryr mej inte förräns det kommer till Sverige
det är redan olagligt..iaf o spela GoW och Dead Rising..men dom kommer nog endå skaffa det i tyskland..
↗ till inläggetdet är redan olagligt..iaf o spela GoW och Dead Rising..men dom kommer nog endå skaffa det i tyskland..
stackarna att dom kan klarar sig utan GoW. fy skam :(
EDIT: detta e inte §1.11 så anmäll mig inte eftersom jag värkligen tkr det.
Ganska löjligt att förbjuda spel....Tror inte att spel orsakar ökat våld om man inte har några slags problem.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in