Blitzcat Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Skrivet 27 Januari 2008 Ja, som rubriken lyder. Har bara en gammal AGP-port och vill iaf få in en prisvärd 512a i den. Priset ska helst ligga under 1000-lappen. Några tips? :) Citera
Ryssfemma Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Skrivet 27 Januari 2008 http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=340068 med directx 10 stöd. Men om du har ett modekort med bara ett AGP kort så kan man undra vad för nättag du har? Den här kan sluka på 350Watt! Citera
Gäst Mindtwistah Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Skrivet 31 Januari 2008 Om jag var du, så skulle jag spara till ett ATI Radeon x1950 Pro, det är ett utav dem bästa AGP korten som finns att köpa. Jag köpte in det för någon månad sedan och är överlycklig! Jag kan nästan alla spel på full grafik och fullt i alla grafikinställningar utan det minsta lagg! Och då menar jag verkligen det, har spelat spel såsom Half Life 2, Microsoft Flight Simulator X, Garrys Mod, CSS, Rome: Total War och liknande på full grafik och inte något lagg alls! :D Spara till x1950pro, lugnt. Kostar cirka 1600 kr. Ifall du VERKLIGEN inte kan få pengarna av någon anledning, så är, som hummerpojken sa, HD 2600 PRO det bästa AGP kortet du kan få in för under 1000 kr. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.