Maverick369 Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Skrivet 29 Januari 2008 jag har nyss köpt medal of honor aa, men installeringen är konstig: jag sätter in CD1 och ''splash screen'' kommer fram, jag klickar på installera, och det laddar i några sekunder. Då kommer ett fönster fram där det står överst Modify, lite under står det repair och under det står det remove. Jag klickar på Modify och då kommer ett fönster fram där massa komponenter går att installera, inte själva spelet. Jag installerade komponenterna men spelet är inte installerat. Hjälp mig, har velat spela spelet på länge men så går det inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( Citera
epaaj Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Skrivet 29 Januari 2008 Du har inte redan installerat spelet på datorn då? Citera
TecWizard Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Skrivet 29 Januari 2008 (redigerat) För de alternativ du beskriver brukar komma up när man redan har spelet. Men du säger CD1 pröva med CD2 eftersom CD2 kan var instalations skivan medans CD1 är spelskivan. Ifall du nu är en CD2. Om inte ring tillverkarna eller skicka ett email till dom så kan de kanske hjälpa. Redigerat 29 Januari 2008 av SilverKnight Citera
Maverick369 Skrivet 29 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 29 Januari 2008 när jag sätter in cd2 kommer inget fram. pappa har haft spelet förut på datorn kanske det inte är helt avinstallerat Citera
epaaj Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Skrivet 29 Januari 2008 Det kan vara så. Testa i så fall att först försöka ta bort det och sedan installera igen. Du kan ju titta under Lägg till/Ta bort program om det finns där. Citera
Gäst GunsNroses Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Skrivet 29 Januari 2008 testad et moderdatorn sa. jag har samma spel som du. jag hade inga problem med install. men vad har du för operationsystem ? Citera
Maverick369 Skrivet 2 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 2 Februari 2008 har kollat men jag har inte spelet. Vet inte hur man ser vilket operationssystem man har Citera
Gäst GunsNroses Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Skrivet 2 Februari 2008 har kollat men jag har inte spelet. Vet inte hur man ser vilket operationssystem man har det är enklet. det står när du startar datorn. och titta på Start knappen. är det en cirkel med en flaga på den? eller är den en kvadrat? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.