Hoppa till innehåll

Förnedrad I Klassrummet


Rekommendera inlägg

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Suck <_< , varför ska man slåss när man kan lösa saken på fredligt sätt. Att slåss är den absolut sista saken man ska ta till. Men dom flesta här verkar vara krigsgalna (eller vad jag ska kalla det), så mitt råd är att ta upp det med rektor lärare osv. Funkar det inte så ring socialen, för dom är skyldiga att anmäla föräldrarna och eventuellt ta ett allvars snack med snorvalpen.

 

Jag tycker ni andra som har föreslagit saker som döda, slå, kasta saker på personen och förnedra honom osv. Ta och tänk efter lite grann. Eftersom det bästa är nog att undvika ett bråk, vilket kommer ändå leda till att nån blir skadad. <_<

 

Men som sagt, funkar inget alls. Ge han en rejäl omgång.

 

När personen går i mot dig med syfte att slå dig och allt annat skit han kan tänkas göra, ta tag i hans högra arm. Sätt vänster hand vid muskeln (första delen av armen) och sen högra hand tar du tag med ovanpå hans högra hand (alltsåd detta är när du tittar mot han och armen till höger). Då kommer du få en form av judo grepp. Sen tar du tag med full kraft och dänger in han i väggen. När han reser sig och försöker ge första slaget så ta tag i knytnäven när den kommer, ett snabbt slag strax ovanför naveln. Sen är bered på att parera hans nästa slag. När han är beredd att försöka slå igen så fäll han med ett väldigt stark spark på ena benet vid hälen. Sen är det bara att peppra med knytnäven på han tills han inte orkar något mer = att han ger upp.

 

Eller så kan du köra den sedvanliga metoden som större delen av människo rasen kör med idag, slå bara så hårt du kan så in i h*lvete, vilket dock inte kommer hjälpa dig särskilt mycket i fall "fienden" använder taktik.

 

Det här bör vara tillräckligt för att ge han enormt med stryk. Dessa ska dock utföras väldigt snabbt. Ge han ingen chans att parera dina slag. Utan försök utföra så kraftfullt, tasktiskt och snabbt som möjligt. Har han otur och du träffar rätt så kan han få kraftiga blå märken.

 

Men du bör dock ej slå förens det blir allvar, vilket bör bli om personen är extremt "jag hatar dig" vilket jag inte tror han är. Jag tror därimot han försöker visa donimans, något som människan försökt visa ett flertal tillfällen sedan vi kom till.

 

Aja. lycka till.

Redigerat av Gird3r
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

... mjo men känns lite bättre dama på en kille än ringa socen... sosen är typ det ultimata skiten man kan göra, o att slå ner han kanske han blir rädd för personen i fråga, och så vidare, ringer du sosen kanske du har förstört snubbens liv...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

... mjo men känns lite bättre dama på en kille än ringa socen... sosen är typ det ultimata skiten man kan göra, o att slå ner han kanske han blir rädd för personen i fråga, och så vidare, ringer du sosen kanske du har förstört snubbens liv...

Vadå inte ringa socialen? Bah, det är bara rätt att ringa socialen. Det är inte en själv som förstör "snubbens" liv genom att ringa. Han har förstört sitt eget liv genom att j*vlas med andra, det är bara rätt. Jag skulle kunna be min farsa ringa socialen om det blir för allvarligt eller om det blir på tok för påfrestande. Som sagt, det är personens eget fel att han fick en anmälan på sig enbart för att han är inkompetent nog att inte sluta j*vlas men den drabbade personen i fråga.

 

(Om den snubben du menar är personen som j*vlas alltså.)

Redigerat av Gird3r
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är sant att våld inte är den bästa lössningen men däremot är det ett bra sätt att lära folk igenttligen.

Ett sätt som är ricktigt bra (enligt mig och mina kompisar) är sånt som håller i sig ett tag t.ex så gör ett slag i magen inte ont i mer en några sekunder (fast det beror på äns stamin [eller vad man kallar det]) men på din handled finns blodådror som man ser klart, brevid de finns en känslig punkt (mot höger på vänster handen och vänster på högerhanden) om det då är nån som har tagit din hand så kan du bara ta och försöka ungefär leta efter var punkten borde vara (de tror oftast att man försöker ta sig loss) och tryck och vicka fram och tillbaka så kommer den personen få ganska ont i handleden i ca 10 min om man gör det rätt som jag gjorde på en person (stolt :P ) och att det bara gör ondare om man rör den eller annstränger sig.

Ett annat är att du tar tag i handleden och vrider den så att personen måste stå med handen bakom sig men endå ha armen helt rakt, då kan man hård poka (sätt i hopp tummen, pekfingret och långfingret och slå [som en fågel eller nått]) vid axeln så kan armen få ont för att den åker fram och snabbt tillbaka igen.

Och om du vill vara ganska extrem och få honom på marken kan du springa mot honom och stanna in i slutet och när du är brevid honom så tar du din hand på hanns bröst och tar din (vänster eller höger) fot och fäller honom med en spark på knä väcket (bakom knäskållarna) så ramlar han sammtidigt som du puttar ner honom mot marken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så här gör du ............. du ser till att det är ganska många personer i en korridor...... du har en vatten ballong i handen

...... du väntar tills offret går igenom korridoren....... när han gör det går du fram bakom honom........... stoppa in handen med vattenballongen innanför offrets tröja ock klämm sönder ballongen så att allt vatten kommer innanför tröjan :D hahaha

 

 

 

kan hända att ballongen inte spricker då blir det pinsamt för dej istället

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så här gör du ............. du ser till att det är ganska många personer i en korridor...... du har en vatten ballong i handen

...... du väntar tills offret går igenom korridoren....... när han gör det går du fram bakom honom........... stoppa in handen med vattenballongen innanför offrets tröja ock klämm sönder ballongen så att allt vatten kommer innanför tröjan :D hahaha

 

 

 

kan hända att ballongen inte spricker då blir det pinsamt för dej istället

hihihhhihihihihihi! seN kan vi eta kakor ock te och leka med vora dåkor!!!111ett!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hejsan.

Jo idag på eftermiddagen, när hela åttan samlas i matsalen och vi inte hade någon lärare, gick en kille fram till mig. Han är ganska stor och väldigt kaxig. Han försöker att göra allting till något kul så att andra skrattar varje gång han egentligen är taskig mot andra. I förrgår gick han även förbi och slog mig i bakhuvudet när jag satt ner, helt utan anledning. Troligtvis var det för att testa mig. Han tycker inte om konkurrens om statusen och eftersom inte jag räknas som någon "tönt" men samtidigt är den enda som aldrig skrattar när han försöker vara rolig (dvs taskig mot andra). Hur som helst ville han nog testa mig, och när han slog mig i huvudet sa jag "Vad f*n gör du? j*vla sär!". Han bara tittade lite på mig och gick sedan iväg. Det bevisade tydigen för honom att jag inte tänke böja mig, för andra hade antingen ignorerat det eller försökt skämta bort det med honom. Ingen annan vågar sätta sig upp mot honom, även om många hatar honom.

 

Hur som helst så gick han idag fram bakifrån, och lyfte upp mina armar i armhålorna, så att jag inte kunde röra mig (inför hela åttan). En kille skrek åt honom att släppa mig, och några stycken fnissade, inte för att de tyckte det var roligt, utan för att det var just han som gjorde det. Han bara skrattade och eftersom han ville visa att han inte tog det seriöst kunde ju inte jag göra det heller, och kunde därför inte visa att jag ansträngde mig för att komma loss. Sedan slet jag mig hur som helst ur hans grepp och han gick därifrån innan jag han vända mig om.

 

Nu funderar jag på vad jag ska hämnas med. Han kommer nämnligen bara att fortsätta att hålla på om jag inte gör något, ända tills jag helt har tappat min sociala status (vilken kanske inte är så jätteviktig för mig eftersom jag har många kompisar som inte bryr sig om det). Men jag tänker ändå inte låta honom fortsätta hålla på med andra också.

 

Vad ska jag göra? Jag kan ju inte vända mig till lärare. Att hålla upp någons armar är liksom inte att bryta mot någon regel. Han skulle aldrig få ett tillräckligt hårt straff och han skulle fortsätta hålla på. Jag skulle kunna slå ned honom, eftersom han både är lite tjock och inte särskilt stark. Problemet är bara att han får det att se ut som om han inte tar det på allvar varje gång han hamnar i bråk. Därför funderar jag lite på att ägga honom bakifrån, på samma samling när hela åttan är där... Då är det hans val. Det är ju svårt att skämta om att bli äggad, eftersom han kommer tycka att det är äckligt, och han blir ju riktigt förnedrad hur som helst. Då kan han också bli arg seriöst, och om det dessutom är han som börjar slåss har jag något att skylla på till lärarna, även om han eller jag blir nedslagen.

 

Men i och med att jag är den enda som öppet vågar motsätta mig honom skulle jag kanske kunna spela ut honom socialt. T.ex. att snacka skit om honom med folk och få dem att sluta skratta åt honom och vara med honom. Om jag har tur kan det även sprida sig sedan. Jag förlorar ju inget på att snacka skit om honom, eftersom han borde ha råknat ut att jag hatar honom vid det här laget.

 

Tack om ni har orkat läsa allt. Jag kände att jag var tvungen att skriva ur mig lite. Snälla ge mig råd om hur jag ska göra!

 

Det låter som en j*vla tölp. Fjortisvarning. Vänd alla andra mot honom. Snacka inte skit om honom, utan säg sanningen till alla andra: att han är en äcklig fjortis och dryg som f*n. Skratta åt honom. Kommentera allt han gör. Jag kommer ihåg att jag fick en i klassen att gråta genom att kommentera och mobba honom. Hånskratta åt honom och säg att han inte är helt normal då han gör något av sina dumma upptåg. Du kan också slå honom rakt över käften. Det finns många lösningar. Men som sagt, vänd alla andra mot honom. Det klassiska är att lämna matbordet då personen kommer. Har du fått dina vänner att göra så har du lyckats bra. Frys ut honom för ett tag.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...