CheatingB33 Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Skrivet 31 Januari 2008 (redigerat) Ska jag köpa Call of Duty 4? Själv så tycker jag det ser extremt nice ut! ;) vad tycker ni? är det värt att köpa eller är det inte värt ? Redigerat 31 Januari 2008 av epaaj Citera
epaaj Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Skrivet 31 Januari 2008 Singleplayer är riktigt roligt men tyvärr ganska kort. Har inte spelat online något men jag kan inte tänka mig annat än att det skulle vara fint =) Citera
CheatingB33 Skrivet 31 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 31 Januari 2008 Singleplayer är riktigt roligt men tyvärr ganska kort. Har inte spelat online något men jag kan inte tänka mig annat än att det skulle vara fint =) Jo jag tror det med... Funderar på att köpa det... Har spelat Endast Singel Player Version på datorn klarat ut det.. tycker att det är riktigt nice.. ska nog köpa det , skulle sitta fint och lira lite Cod4 online Citera
TheChosenOne Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Skrivet 31 Januari 2008 (redigerat) Såklart ska du köpa det! Single playern är rolig men rätt så kort som epaaj sa. Online är det vädligt kul! Man får xp av att göra challenges som t.ex. få 25 headshots med *Vapen*. Man går upp i rank med xp och så får man nya vapen när man går upp i rank. Man kan också skapa egna klasser, man väljer vilke vapen man ska ha och vilken pistol och så väljer man vilka "Perks" man ska ha. "Perk" är t.ex. att man skadar mer eller att man droppar en granat när man dör eller att man har fler granater eller man laddar om snabbare, ja du fattar :) Man kan bara ha 3 perks samtidigt. Vet inte om det finns nåt mer jag ska säga.. Edit: Den högsta ranken är 55 Redigerat 31 Januari 2008 av TheChosenOne Citera
Soad_token Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Skrivet 31 Januari 2008 Om din dator har bra grafikkort och klara köra det utan större prblem är det underbart. Specielt om man har en bra dataor, efter som det gör coola saker då, när man siktar blir det som är "runt om" suddigt,alla andra effekter är riktigt bra gjorda (även online). Men som sagt är singelplayer ganska kort, klara inte din dator den högre och finare grafiken eller inte har internet uppkopling som klar spelet så bör du nog vänta tills priset sjunker. Annars om du kan spela det i finare grafik och /eller onlin så är det garanterat värt det :D . Soad_token Citera
ajar Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Skrivet 31 Januari 2008 Hade det en månad utan att kunna spela online, men när jag väl kunde det blev jag överraskad trots väldigt höga förväntningar. Grymt spel både off och online. Citera
CheatingB33 Skrivet 2 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 2 Februari 2008 Yepp min dator tar det galant och internet är inge hinder alls ... Ska köpa det lite senare.. Citera
CheatingB33 Skrivet 2 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 2 Februari 2008 Tack för alla svar ;) det får bli att köpa cod4 Citera
Aircondition Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Skrivet 2 Februari 2008 Singelplayerkampanjen har två riktiga höjdpunkter. Första delen av Chernobylbanan och sista banan. I övrigt är det ändå ett ganska roligt spel. Det som enligt mig är det sämsta med CoD är att man kan stå och döda fiender hur länge man vill, det kommer bara nya hela tiden. Tills man går förbi en viss punkt, då slutar det. Jag har inga problem med att spelet är linjärt eller skriptat (bra skriptat i och för sig). Men det förstnämnda är något man verkligen stör sig på. Citera
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Skrivet 2 Februari 2008 Air* På multiplayer kan du ändra match typ, ta Sabotage, eller typ som SD. Och ja, du ska verkligen köpa CoD4, singleplayer duger, men multiplayer äger alla Cod spelen, men dom skulle ha satt max lvl på 100, istället för 55, kom upp till lvl 55 på en vecka. Citera
Banthafooder Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Skrivet 2 Februari 2008 Singelplayer delen klarade jag på svåraste på 5 timmar så sp är la inget man nöter dag in o dag ut men MP har jag ca 50h speltid nu och har inte tröttnat än. Förlorade dock min lvl 55 igår pga lyckades göra profilen korrupt på nått viss. Tycker maxleveln på 55 är lagom. Dock så skulle de ha de där challenges som de har på xbox när man kommit upp i maxlevel. Löjligt svåra att klara. Citera
Pefsin Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Skrivet 8 Februari 2008 Call of duty 4 är ett kanonbra köp. har själv införskaffat spelet och det är helt fantastiskt roligt! precis som dom andra CoD spelen i serien är inlevelse faktorn galet hög enligt mig. precis som endel andra här ovan skriver så är Sing. kampanjen alldeles för kort, tyvärr men Multiplayer är destå bättre. det beror till stor del på att man går upp i grad och får uppgraderingar (vapen, "perks" m.m) så därför har man alltid något att se fram emot. Om du inte redan har köpt det så tycker jag att du ska göra det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.