Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag gillar en tjej på klassen vi är bara 11 och 10 lika långa :)

Jag skulle villa ha tips och så vidare kanke lite fakta gör det lättare om mig

11 år , undrar för det första är jag för ung eller

Hon verkar tycka om en annan kille på klassen men jag vet inte...

Jag är en trevlig person (enligt mina vänner) jag är smart och bra på gymnastik men framför allt jag vill inte leka tuff för att få henne för att då mister jag ju mina vänner om jag är tuff , jag hör altså inte till det tuffa gänget.

Men jag är också rädd för en annan sak också:En av mina bästa kompisar såg henne halvnaken i dushen och jag hoppas att inte han blev lika kär i henne som jag.

Jag behöver hjälp jag är helt tokig i henne kan inte tänka på nåt annat en henne :wub:

Jag har kommit på det att jag har brunt hår men hon vitt jag skulle måla mitt hår till vilken färg som helst för hennes skull.

Jag hade sjansen en gång som 10 åring vi for i hissen tillsammans jag blev röd i ansiktet hon frågade: vad är det?

Just när jag skulle säga det (tog en stund) så kom det en annan gubbe in i hissen på nästa våning...

Jag skulle också vila veta finns det något specielt ställe jag skulle kunna fråga/säga åt henne... Mvh/fx2

Skrivet

För det första: Vem bryr sig om ni är lika långa eller om ni har samma hårfärg? ;)

För det andra: Det är liiite för tidigt att börja tänka på tjejer i 11 års åldern, men det är ju då det egentligen är som enklast! :D

För det tredje: Det spelar ingen roll hur många killar hon tycker om, huvudsaken är att hon gillar dig mest!

Och jag tror inte man blir kär i en tjej, bara för man har råkat se henne halvnaken! :lol:

Nejmen, leta efter nått ställe som är otroligt vackert, lite svårt om man bor i en stad dock, och ta henne dit. Se till att ni är ensamma, fast inte för ensamma, om du förstår vad jag menar. Sen frågar du henne, go for it!

• 4 veckor senare...
Skrivet (redigerat)

Va snäll mot henne visa humör respect skoja lite till slut kommer du komma överäns med henne RESPECT MAN :D det är vad som gäller

Redigerat av Ceto
Skrivet

Om du säger att du inte håller till det tuffa gänget e det ju inget fel men du behöver inte liksom spela fia med knuff mot pansionärer du kan ju lika gärna skaffa nått kedjehalsband så skule det göra suse och som tex du sa att ni åkte i samma hiss e det här typ från danshuset elr bor ni i samma trapphus(om det e nu det du bor i).Försök nästa gång du e ensam med henne säg vad du tycker och så får du se vad som händer.Ett nej har aldrig nån dött av.

Skrivet

Jag gillar en tjej på klassen vi är bara 11 och 10 lika långa :)

Jag skulle villa ha tips och så vidare kanke lite fakta gör det lättare om mig

11 år , undrar för det första är jag för ung eller

Hon verkar tycka om en annan kille på klassen men jag vet inte...

Jag är en trevlig person (enligt mina vänner) jag är smart och bra på gymnastik men framför allt jag vill inte leka tuff för att få henne för att då mister jag ju mina vänner om jag är tuff , jag hör altså inte till det tuffa gänget.

Men jag är också rädd för en annan sak också:En av mina bästa kompisar såg henne halvnaken i dushen och jag hoppas att inte han blev lika kär i henne som jag.

Jag behöver hjälp jag är helt tokig i henne kan inte tänka på nåt annat en henne :wub:

Jag har kommit på det att jag har brunt hår men hon vitt jag skulle måla mitt hår till vilken färg som helst för hennes skull.

Jag hade sjansen en gång som 10 åring vi for i hissen tillsammans jag blev röd i ansiktet hon frågade: vad är det?

Just när jag skulle säga det (tog en stund) så kom det en annan gubbe in i hissen på nästa våning...

Jag skulle också vila veta finns det något specielt ställe jag skulle kunna fråga/säga åt henne... Mvh/fx2

suck, ännu en 11 åring som ser sig själv som 15-,- suck, aja om du känner dig vuxen så fråga chans på henne då. btw det där om att se någon halvnaken i duschen och sen bli kär i nån är lite dumt, tänker värkligen 11 åringar så nu för tiden? vart är världen på väg..

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...