↗ till inläggetMen är du helt... Det finns jävligt många spels om har bra grafik och ändå är roliga. >_>Kan ingen här fatta att grafik inte är allt?Vad skulle du välja mellan detta.Ett spel med världens bästa grafik fast man bara ska trycka på Start så är det avklarat?Eller världens roligaste spel fast inte med likadan grafik?
Nintendo Wii Omröstning
↗ till inläggetJa, som t.ex Assasins Creed, Call of Duty 4, Crysis m.m.↗ till inläggetMen är du helt... Det finns jävligt många spels om har bra grafik och ändå är roliga. >_>Kan ingen här fatta att grafik inte är allt?Vad skulle du välja mellan detta.Ett spel med världens bästa grafik fast man bara ska trycka på Start så är det avklarat?Eller världens roligaste spel fast inte med likadan grafik?
Grafiken behöver inte vara bäst, men om man spelar spel med typ 3pixlar blir det inte så kul.
↗ till inläggetMen såklart det är bättre med bra grafik men det är väl ändå spelkänslan som räknas???Men du är helt..?Aha,menar du bäst?↗ till inläggetKan ingen här fatta att grafik inte är allt?Vad skulle du välja mellan detta.Ett spel med världens bästa grafik fast man bara ska trycka på Start så är det avklarat?Eller världens roligaste spel fast inte med likadan grafik?
Men är du helt... Det finns jävligt många spels om har bra grafik och ändå är roliga. >_>
↗ till inläggetGrafiken behöver inte vara bäst, men om man spelar spel med typ 3pixlar blir det inte så kul.
Det är inte 3 pixlar på Wii.
Ledsen för off-topic men man blir ju lite sur/arg på dem.
9/10 för jag har inte så mycke spel att avgöra om det är bra
Av mig får Wii en 10, för att det finns så bra spel till wii, men den elaka PS3 suger och har dåliga spel. Xbox 360 är dock också bra. Men Wii slår allt (utom N64 och GCN)
Wii=Great
Xbox 360=Good
PS3=bad
↗ till inläggeti dina ögon ja, ett wii äger totalt om man är typ 4-10 årAv mig får Wii en 10, för att det finns så bra spel till wii, men den elaka PS3 suger och har dåliga spel.
Wii=Good
PS3=bad
↗ till inlägget9/10 för jag har inte så mycke spel att avgöra om det är bra
Wii=Great
Xbox 360=Good
PS3=bad
Är du dum på riktigt??
Bättre spel till Ps3 än till 360. Om man jämnför grafiken så är Ps3 bättre, den är tystare och den har blueray. Ps3 har också gratis onlinesaker till skillnad mot xbox live som kostar pengar och är dåligt. många 360s får ring of death medans det inte är många ps3s som krånglar. Enda saken som är bättre hos 360 är priset.
(Sry för offtopic men nu bli jag arg)
On-topic
Wii är riktigt roligt om man är fler personer som spelar, tycker dock dom kunde göra onlineläget mycket bättre. Om man spelar själv så är det inte det roligaste men fortfarande okej. Saknar dock spel med den här riktiga känslan som typ på wii sports (vet att spelet suger men det känns enda som sånär riktigt).
Får 8/10
jag tycker både Wii och ps3 är bra
OT:jag gav den 10/10 :)
Alla har olika åsikter. Själv gillar jag inte Wii spelen så jätte mycket. 7/10
8/10
↗ till inläggetw0rd.Får 8 av mig, det ända negativa är att Wii är en såpass ny/bra konsoll så att den bör ha bättre grafik, det finns ju undantag som MP3 och SMG. Sedan så tycker jag att det är skönare (Inte bättre) att bara ha en vanlig kontroll för då kan mam ta det mer lungt. ;)
OBS: Är lite garfik nörd. ;)
Fast gav en 7a ist.
9/10 kontrollen e lite seg o hackar inbland lite dåligt, Men annar super kul Igäntligen 9,9 av 10 :P
Fick en 5a. Wii är en offline-konsoll som nintendo inte jobbat riktigt på - visst nintendo kommer alltid med någon ny kontroll men dem enda bra spel jag har på wii är GH: WT som är multi, och Super smash bros. Brawl. Dem spelen, och att man kan koppla upp sig trådlöst är nog för en 5a.
10/10 för jag gillar Mario och det finns bara till Nintendo konsolerna
Gav den en 8a dem kunde ha gjort den bättre m dem gjorde den större som Xbox då kunde den ha bra grafik
Men jag menar liksom Nintendo ska inte egentligen ha bra grafix tänk er Mario med Xbox grafik :o
en annan sak som gör att wii inte får mer än 6 av mig är att man inte kan ladda hem demos. dock beror det lite på att wiit har sån liten hårddisk men man har ju ingen aning vilka spel som passar en själv. Man kan ju ladda hem gratis demon till xbox 360 och Ps3 och man testar dom flesta demon som finns. Många spel tror man kommer bli jätte bra men så floppar dom totalt, därför vill man kunna testa spelen lite innan man köper.
Wii är den bästa konsollen som finns!!! 10/10!!!!!!!!!
Om man kollar på dom som skriver att dom röstat 9-10 så är medelåldern runt 11-13, sen om man kollar dom få som skrivit i tråden som är över det så får den runt 6. Som nån sa tidigare så är konsolen roligare när man är yngre och kanske inte tänker så mycket på grafik och dylikt. Konsollen är inte dålig men är inte lika underhållande för dom flesta över typ 14 år.
Btw, finns det nått spel till wii som det är 18-årsgräns på?
Måste köpas, förträfflig teknologi, men dyrt.10/10