ÄR DET NÅGON SOM HAR DET DÄRA SKIT SPELET LÄNGRE??????????????????????????????????????????????
Är Det Någon Som Har Det?
Nej jag har inget skitspel. Men jag har en TOPPENkonsoll som heter NES om du undrar.
Nes är den bästa konsollen enligt mig. mycket roligare än dom nya
Jag har inte nes,hur ser det ut?
det ser ganska gammalt ut :D :P
säg inte dumma saker till succé spelet :angry:ÄR DET NÅGON SOM HAR DET DÄRA SKIT SPELET LÄNGRE??????????????????????????????????????????????
Jag har fortfarande kvar det. Brorsan fick det när han fyllde 9 och han är 21 nu!! Och det funkar faktiskt fortfarande (efter lite "övertalning"). Och det är riktigt roligt.
vissa spel kan vara roliga men när jag fick det var jag liten så jag var oförsicktig och tröck på knapparna så hårt att kontrollen inte funkar längre :(
NÄÄ menar du det!? Tja, det var ju Nintendos första konsoll typ på endast 8-bit... jämför med de nyaste på några gånger fler bit...det ser ganska gammalt ut :D :P
fast det är ändå en toppenkonsoll, men ärligt talat inget jag skulle köpa nu... :)
hoho jag tror den kom ut 1986det ser ganska gammalt ut :D :P
Ah, en klassiker!!!
KLart man har en sådan i garderoben.
Vem minns inte spelet Zelda? Hittade spelet och köpte konsolen endast pga detta!
de äger
Jag och mina bröder har aft det men min korkade bror som är 3 år äldre än mig bytte det mot ett gameboy color :( :angry: Och vi hade Legend of Zelda på det men han bytte det ju med!
Jag har 5 st nes konsoller och flera hundra spel.Och elle889 det var ett jävligt dåligt byte nes är mycket roligare & bättre
Fick han med nåt spel till gameboyet?Zelda är typ värt tja..en femhundring om det är komplett med manual & kartongJag och mina bröder har aft det men min korkade bror som är 3 år äldre än mig bytte det mot ett gameboy color :( :angry: Och vi hade Legend of Zelda på det men han bytte det ju med!
Faktiskt äldre än så. Super Mario bros 1, som var ett av de första spelen kom ut redan 1985! Så gammalt är det.(Xbox_suger @ 16/03-2004 18:14:38)det ser ganska gammalt ut :D :P
hoho jag tror den kom ut 1989 elle 1990
då är det äldre än jag är.
Det kom ut 1989 i Sverige och 1984 i Japan(Xbox_suger @ 16/03-2004 18:14:38)det ser ganska gammalt ut :D :P
hoho jag tror den kom ut 1989 elle 1990
J*vligt klantit jag tycker The legend of zelda är det bästa nes spelet.Jag och mina bröder har aft det men min korkade bror som är 3 år äldre än mig bytte det mot ett gameboy color :( :angry: Och vi hade Legend of Zelda på det men han bytte det ju med!
glömde jag att nämna att nes ÄGER.