💬
Logga in
Fuska.se

Är Det Någon Som Har Det?

35 svar · startad

Nivå 2 · Novis

8-bit äger jag har pistol till det de ä skiit grymt jag har typ 8 spel men jag har fått lånat så jag har typ 20 spel nU :D

Nivå 4 · Lärling

Jag har 5 st nes konsoller och flera hundra spel.Och elle889 det var ett jävligt dåligt byte nes är mycket roligare & bättre

Dina poäng är -20 varför?
21 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

Sauron_VI---Fel!! Fick mitt nes 1986 och då hade det funnits ett tag i Sverige så det kan knappast ha utkommit 1989 som du säger.

Nivå 10 · Veteranfuskare
(DK64 @ 14/04-2004 13:35:27)

Jag har 5 st nes konsoller och flera hundra spel.Och elle889 det var ett jävligt dåligt byte nes är mycket roligare & bättre

Dina poäng är -20 varför?

Han har försökt och stjäla pengar ;)
22 Apr 2004
Nivå 2 · Novis

NES äger och det är kul med pistol till! ^_^

Nivå 5 · Fuskare

ÄR DET NÅGON SOM HAR DET DÄRA SKIT SPELET LÄNGRE??????????????????????????????????????????????

Ja, jag har ett nes som är skitbra (men den funkar inte längre) och som är mycket bättre än ditt lilla playstation! Och förresten.... Du har ett skit fult NAMN!
25 Apr 2004
Nivå 4 · Lärling

Nej jag har inget skitspel. Men jag har en TOPPENkonsoll som heter NES om du undrar.

mycket MYCKET bra sagt=) :D :D

Jag skiter om jag får en varning när jag skriver detta,men ä det nån som håller me om att gamecube_suger ä dum i huvet.

PS: Nån som ä me på att sno poäng av han , om alla snor samtidigt måste han förlora ganska mycke poäng,PM:a mig då

23 May 2004
Nivå 3 · Lärling

:rolleyes: Ah, NES. Ljuva barndom. Har faktiskt två stycken, ifall det första skulle gå sönder. Sedan har jag ett 50-tal spel också.... Det ruinerade verkligen ens föräldras budget.

Nivå 4 · Lärling

Ett sådant Nintendo-8 bit har jag haft men min korkade bror bytte bortd et mot ett gameboy color.Vi hade Legend of Zelda till det och några fler.

31 May 2004
Nivå 5 · Fuskare

Ett sådant Nintendo-8 bit har jag haft men min korkade bror bytte bortd et mot ett gameboy color.Vi hade Legend of Zelda till det och några fler.

Varför bytte han det mot ett gameboy?.... Kan ni inte byta tillbaka?....
24 Jun 2004
Nivå 1 · Novis

de va färdigutvecklagt vid 1975-76!

och super nintendo kom inte förren type 1995-96!

10 Jul 2004

finns det pokemon till ness?

20 Jul 2004
Nivå 4 · Lärling

tror inte det

2 Aug 2004
Nivå 4 · Lärling

De4t finns förmodligen inte, eftersom pokemon blev klart först 95, och då gjordes det inte längre nåra nya NES-spel, alla spel gjordes till SNES.

nes konsollen äger!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in