Hoppa till innehåll

Ls-rp Samp Server


Gäst DamelQ
 Dela

Rekommendera inlägg

Los Santos Roleplay

Ls-Rp är en roleplaying server på samp där du faktiskt bara spelar rollspel, Men du kan göra allt från att sälja droger till att vara fängelse vakt.

Då det är en av dom största servrarna så behöver du göra en IC application innan du får spel, Men mer info om det senare.

 

* Jobb - Drugdealer

* Jobb - Weapon Dealer

* Jobb - Drug Smuggler

* Jobb - Cop

* Jobb - HFP Guard

* Jobb - Pizza Delivery

* Jobb - Farmer

* Jobb - Loyar

* Jobb - Mayor

* Jobb - Stuntman

* Jobb - Boxer

 

Tror det var alla jobben, Inte säker dock ärsom jag skriver helt själv.

 

Jag och TheWho kommer hosta en ventrilo kanal till alla som vill spela med oss, Fast det kommer ju vara till alla endå.

 

Lite info om servern. Du kan köpa hus och bussines och gå med i olika gäng som Seville BLVD Families elr det kända Los Locotes på servern, Sen kan du ju också bygga upp ett eget Imperium med då måste du vara bra också.

 

Viktigt! Du måste leva som om du vore din gubbe, Och använda dig av Rollspel hela tiden då det är en Rollsspels server.

 

När du gör en application måste den vara fullt IC och på hittad så klart, Och du måste heta nåt verkligt namn, Jag ger er ett exempel, Ärsom jag heter så här.. Will_Johnsson. Det måste vara ett _ för man kan inte ha i namnet.

 

Det kan ta tid innan du blir Godkännd ärsom det är admin som kollar dom och inte ett data system så gå ut och lek eller vad ni gör ute medans ni väntar, För det kan ta från 5 minuter till 2 dagar!

 

Nu ska ni få reglerna, Notera jag har inte skrivit då det är på engelska!

 

Los Santos Roleplay Server Rules:

 

 

§1: Roleplay in every situation, its a Roleplay server.

§2: Do not CHEAT / abuse exploits / bugs.

§3: Do not deathmatch (DM), killing is alright, as long as it's roleplayed.

§4: This is a english speaking server. Other languages are allowed in /pm and /b.

§5: Driveby as driver is not allowed, with exception of cops and passengers.

§6: Do not use acronyms or abbreviations such as OMG, LOL, u, ur, w8, lmao In character.

§7: Do not use Smiley's Incharacter.

§8: Do not use DUAL guns. Picking up duals in houses will result in a ban.

§9: No revengekilling (If you are brutally wounded youre memory will be cleared so killing the killer is revengekilling.)

§10: Do not bunnyhop. Jumping to get somewhere faster is not realistic.

§11: Do not PM admins In-Game with suggestions etc, use the forum.

§12: Do not PM admins In-Game requesting someone be unbanned, again use the forum.

§13: Do not abuse or spam the /report and /re functions.

§14: Duals are bannable. Picking up duals in houses will result in a ban.

§15: Admin instructions are final, regardless of if they are stated in the rules.

 

 

Los Santos Roleplay Forum Rules:

 

* No flaming, insulting others.

* No hijacking threads - posting off-topic.

* If you have a question, search first before posting, it may be answered already.

* No blatant advertising.

* No spamming.

* English posts only - for foreign languages, use the appropriate forum.

* Keep the size of signatures respectable. No huge images.

* Read the specific forum rules before posting. (Located at the top of the forum, in red.)

* Do NOT post in the "wrongly banned" section unless you have vital information to say, or posting an unban appeal.

* NO posting to warez, wether that be through a search engine or not

* Breaking Forum rules will end in a temporarily or permanently ban. If very bad, a server ban aswell.

* Admin instructions are final, regardless of if they are stated in the rules.

 

 

Other Rules

 

* No vehicles allowed in the Black Market

* No Full CAPSLOCK in OOC.

* No OOC Scamming. IC Scamming is allowed but not for large amounts of money.

* Do not abuse other players in OOC.

* Do not spam chats and / or commands.

* Admin instructions are final, regardless of if they are stated in the rules.

* Raping is not allowed, do this, and you're banned.

 

 

Lite olika ord förkortningar vad dom betyder.

 

IC - In Character

OOC - Out Of Character

 

Forum: forum.ls-rp.com

App sidan: cp.ls-rp.com

 

Posta gärna förslag på vad jag ska ändra i guiden och om det är några stavfel.

 

Observera, Om jag har brytit mot nån av reglerna meddela mig så jag slipper en varning.

 

Notera att jag inte har SA till PC ännu, Beställer det nu.

Redigerat av DamelQ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Verkligen ingen som är intresserad av att joina oss? Det spelar ingen roll om ni är erfaren eller oerfaren av RP. Det finns också många svenskar, servern är nästan aldrig full (nästan alltid ca 10 slots kvar, 141/151)...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan hjälpa dej senare, Jag har bara lagt ut info om servern ärsom jag e registrerad, men jag har inte fått hem spelet ännu.

 

@Frank Denna server är mkt verkligare då du måste heta ett riktigt namn, Och du får inte döda hursomhelst m.m

Gängen har olika Bilar m.m

Redigerat av DamelQ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Har spelat i ungefär 2 månader nu :) Är en Gundealer på level 5. Älskar Gundealer, man blir känd och man får rollspela mycket eftersom man pratar med människor hela tiden. Är även medlem i ett litet gäng som kidnappar och kör ut folk till skogen där vi rånar dem :P

Funderar på att gå med i en mafia, det verkar roligt och man kan vara Materials Dealer om man är medlem i en mafia(Materials Dealer=Stora Pengar)

 

Ni kan oftast hitta mig på Unity Station, heter Roleem Esant. Köp gärna några vapen av mig! :) Mitt telnummer är: 567951

Redigerat av Mindtwistah
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...