Denna tråd tas ju aldrig bort!
Så därför så kommer jag att be er att inte skriva hit mer!!!
Denna tråd tas ju aldrig bort!
Så därför så kommer jag att be er att inte skriva hit mer!!!
:o :blink: Inte en enda?! :o :blink:
Vad menar du?! Och du sluta spamma och använd inte så många smileys!
har inga problem me dom programen .. fattar inte riktigt va du mennar
hon menar att ni ska skriva här om ni behöver hjälp med något av dom programen men jag tror inte det kommer skriva så många :huh:
hehe.. om ni gillar att titta på filmer och speeda-up den lite.. så har ja d bästa världen, ljudet blir inte försenat!, även om man kör doublespeed (200% speed)
d heter IrfanView Ladda Ner Här!!
Jag är en kille!
Skriv inte såna här inlägg! Dom är ganska irriterande!Mediaspelare skriv hit och fråga om: winamp, media9, real, quick, Creative mediasource, eller någon annan!
Så :unsure: fega :unsure: inte: :o SKRIV! :o
Om någon behöver hjälp om Winamp, Windows Media PLayer lr något annat så kan du hjälpa Henne/han!
Mediaspelare skriv hit och fråga om: winamp, media9, real, quick, Creative mediasource, eller någon annan!Så fega inte: SKRIV!
du kan ju skriva det som en signatur iställe
varför gör alla såna här jag-vet-allt trådar??
men han kanske trodde nån hade ett problem me dom programmen.. var inte så hårda mot honom :ph34r:
ja men han borde fråga nån moderator ifall man kan göra så först åtminstone!
Zorro jag tänkte att någon som ville ha hjälp slipper att skriva ett nytt inlägg i forumet!
Det är ju rätt onödigt! *fniss*
Och dessutom så bry dig inte om du inte vill fråga nått!
Så ni som inte ska fråga nått behöver inte skriva!
jag skriver ett inlägg om jag vill och förressten så kan du skriva det som din signatur, döh det blir ännu onödigare nu typ... :lol:
Ja, varför tror du att jag skrev så!
Och dessutom så strunta i den här tråden om ni inte är INTRESSERADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in