manezz Skrivet 17 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Zorro jag tänkte att någon som ville ha hjälp slipper att skriva ett nytt inlägg i forumet! Det är ju rätt onödigt! *fniss* Och dessutom så bry dig inte om du inte vill fråga nått! Så ni som inte ska fråga nått behöver inte skriva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 jag skriver ett inlägg om jag vill och förressten så kan du skriva det som din signatur, döh det blir ännu onödigare nu typ... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manezz Skrivet 18 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Ja, varför tror du att jag skrev så! Och dessutom så strunta i den här tråden om ni inte är INTRESSERADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.