Tycker ni att eran skola e bra eller dålig. Jag går på kunskapsskolan i Enskede och tycker att den e fett bra
Vad Tycker Ni Om Eran Skola
vad är en kunskapskola .för extra smatrta eller??Tycker ni att eran skola e bra eller dålig. Jag går på kunskapsskolan i Enskede och tycker att den e fett bra
Ja det kan man säga......Nä skoja bara. Alla får gå i en kunskapsskola. Man får planera sin dag själv. Man kan bestämma att man tex ska jobba med matte från 10.00 fram till lunch. Man får ta rast när man vill. Osså jobbar man i steg, steg 20 när man gått ut nian är G, steg 30= VG och steg 35= MVG
då ska man ju ha rast hella tiden .Ja det kan man säga......Nä skoja bara. Alla får gå i en kunskapsskola. Man får planera sin dag själv. Man kan bestämma att man tex ska jobba med matte från 10.00 fram till lunch. Man får ta rast när man vill. Osså jobbar man i steg, steg 20 när man gått ut nian är G, steg 30= VG och steg 35= MVG
Men då lär man sig ju inget
nä men du kan väll ha rätt så mycket rast endå.men du måste ju bli smartMen då lär man sig ju inget
f*n vad gutt det skulle vara att ha det så.. Kanske lite svårt att få det bra..Ja det kan man säga......Nä skoja bara. Alla får gå i en kunskapsskola. Man får planera sin dag själv. Man kan bestämma att man tex ska jobba med matte från 10.00 fram till lunch. Man får ta rast när man vill. Osså jobbar man i steg, steg 20 när man gått ut nian är G, steg 30= VG och steg 35= MVG
Men fatta att det e dumt att ta rast hela dan
men får man ha det dåMen fatta att det e dumt att ta rast hela dan
Vår skola är inte så bra!
Den är stökig och för mycket skräp!
Skitig.½/10
min skola är ganska bra, tycker jag... ;)
Jag går i annedalsskolan och våran fröken är värre än skolan
min skola är bra. men min fröken är bättre än skolan
Min skola är väl ok men för mycket ''bråk''
får skola är slaveri skola den är sämst
Vår äger.
En grej till om våran.VÅRAN SUCKS!!
Våran skola var bra tills den fick pengaproblem.
Hur fick ni det då,köpte ni för mycket?