Threeforce Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Jag går i annedalsskolan och våran fröken är värre än skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 min skola är bra. men min fröken är bättre än skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Min skola är väl ok men för mycket ''bråk'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 får skola är slaveri skola den är sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Vår äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 En grej till om våran.VÅRAN SUCKS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Våran skola var bra tills den fick pengaproblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Hur fick ni det då,köpte ni för mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 min skola suger. :angry: fattig, tråkig och för mycket småglin i matsalen och på gården. det var en liten fjant som bara sprang fram till mig och kasta en stor klumpsand på mig :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Bara börja kasta sand sådär,knäppt. Min lilla syster går i 1:an och hennes kompis(2 st) springer efter mig och sparkas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Konstiga ungar ni har på eran skola. Min skola har bara årskurs 6-9 som tur är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Hej! Min skola heter ISG(internationella skolan i Gårdsten) och ligger i GBG. Det är hela tiden bråkigt och stökigt i klassen. Så i betyg får den en sexa av tio möjliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.