💬
Logga in
Fuska.se

Expert På Guitar Hero 3 Legends Of Rock

81 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Har du klarat en låt på expert? :huh:

Jag bara undrar eftersom det är typ omöjligt <_<

Nivå 4 · Lärling

lol?

Nivå 7 · Fuskare

det är inte omöjligt, klarade typ 96% på slow ride :P hadde klarat det om inte batterierna tog slut i gitarren.

Nivå 3 · Lärling

jag har klarat Slow ride på Expert..

Nivå 4 · Lärling

ame loooooool slow ride är en av dom lättaste låtarna jag spelar bara på expert och 8 kategorin på hard en del av låtarna iallafall. någon som vet när man kan köpa fler låter för gh3 på wii?

27 Feb 2008
Nivå 6 · Fuskare

lol jag har klarat massa låtar på expert xD är vid encore på spalten med "before I forget" ^^

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Har du klarat en låt på expert? :huh:

Jag bara undrar eftersom det är typ omöjligt <_<

lol?

Nivå 6 · Fuskare

Har klarat ut Easy,Medium, har och Expert.Alltså hela spelet förrutom Through the fire and the flames.Håller på att lära mig introt.

EDIT:Ändrare att jag har kommit lite längre.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

så va det för mig med men sen spelade jag inte på ett tag och sen när jäg testade igen så gick det :D

28 Feb 2008
Nivå 6 · Fuskare

Ja det är lätt med expert jag har klarat många t.ex. slowride hit me whit your best shoot.......mer

Nivå 6 · Fuskare

lol det är ju dom första låtarna X''''''''''''D

29 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling

LOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!! Ja har bara låten mot lou kvar på Expert :P

Nivå 3 · Lärling

har ni nått tips på hur jag aka klara rock and roll all nite? expert

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

ame loooooool slow ride är en av dom lättaste låtarna jag spelar bara på expert och 8 kategorin på hard en del av låtarna iallafall. någon som vet när man kan köpa fler låter för gh3 på wii?

Snart kommer dom ha en betalnings grejimoj (lol) som man betalar kanske 30:- varannan månad för gh 3 låtar och MYCKET mer. Ryckten säger att dom även ska göra ett online RPG spel över Wiit
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Snart kommer dom ha en betalnings grejimoj (lol) som man betalar kanske 30:- varannan månad för gh 3 låtar och MYCKET mer. Ryckten säger att dom även ska göra ett online RPG spel över Wiit

Det där med online RPG måste vara svårt när man ska snacka om dom inte skaffar head-set eller nått keyboard till wii :o

till Rock'n'roll all night problemet testa med att öva där du förlorar på practice eller så fortsätter du bara försöka ^^

1 Mar 2008
Nivå 5 · Fuskare

Klarade Slow Ride idag, kör förövrigt på Medium/Hard.

Nivå 5 · Fuskare

jag har klarat till den sjunde på både hard och expert men jag klarar inte Before I forget den är omöglig för mig

Ps har klarat nästan alla låtar på expert genom Quick play dessutom, f*n vad solot på One är överskattat

9 Mar 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det där med online RPG måste vara svårt när man ska snacka om dom inte skaffar head-set eller nått keyboard till wii :o

till Rock'n'roll all night problemet testa med att öva där du förlorar på practice eller så fortsätter du bara försöka ^^

Jag har ett keyboard kopplat till mitt wii :P
Nivå 5 · Fuskare

Klarade Hit With Your Best Shoot idag också. ;D

Nivå 6 · Fuskare

Onödig tråd?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in