💬
Logga in
Fuska.se

Hårbotten Syns..

33 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Frisören brukar ju alltid tunna ur håret om det är för tjockt :P då det är ju inge större problem :)

Han vill ju INTE ha tunnare hår, han vill ha mer hår, tjockare hår.

Finns hårmedel som ska hjälpa mot tunnhårighet.

Vilken/vilka?

Därför att jag har jävligt tjockt hår. :P

Vrf rakar du inte dig bara eller nåt?

om man har tjockt hår så kan man göra allt som dom med tunnt hår kan göra + mycket mer

Rakar inte av mitt hår därför att jag inte vill ha flint, och jag vill ha tunnare hår därför att mitt bara är en stor j*vla kaluffs. :P

e det afro?

Nej.
Nivå 0 · Nykomling

samma problem, min hårbotten syns när ja försöker "styla" mitt hår så om ni vet nåra visa behandligsmedel eller så, berätta gärna (helst i pm med)

10 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #23

Har ingen någon mer svar?

13 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #24

Men svara då vafan

14 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

samma problem, min hårbotten syns när ja försöker "styla" mitt hår så om ni vet nåra visa behandligsmedel eller så, berätta gärna (helst i pm med)

15 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #26
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nödvändig post :S
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ska du skriva ngt så se till att det hör till ämnet -_-
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #28
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ska du skriva ngt så se till att det hör till ämnet -_-

Det ska du säga som skrev en helt tom post <_<

Jag pratade inte om Agito jag pratade om dig...

Nivå 0 · Nykomling

Han gjorde inte en tom post, han citerade ju Agito, så han hade la samma problem.

Har också problem med att hårbottnen syns men skiter i det, allt hår ska av till sommarn :D

16 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #30
↗ till inlägget

Han gjorde inte en tom post, han citerade ju Agito, så han hade la samma problem.

Har också problem med att hårbottnen syns men skiter i det, allt hår ska av till sommarn :D

Aha heeeeheeeeeeheeeeee..

Men om man rakar av sitt hår så är det ju då hårbotten syns och det är just det som är jobbigt :o:O

18 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling

Tror inte man bryr sig om att hårbotten syns ifall man ska raka av allt hår...

Senast ändrad:

25 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #32

det är då det är ju då det är jobbigt ju..

Om man har långt hår så syns ju inte hårbotten även om man har tunnt hår

Nivå 0 · Nykomling

wow, du är en riktigt fyrkant du... du vet att även om man har relativt långt hår, kan man stylea det så det st+år rakt upp osv..

29 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #34
↗ till inlägget

wow, du är en riktigt fyrkant du... du vet att även om man har relativt långt hår, kan man stylea det så det st+år rakt upp osv..

holltjeften tönt.

Hårbotten syns inte om man har långt hår och gör så att det stå på mig det syns bara när jag har kort hår.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in