Hoppa till innehåll

Vad Är Ni Mest Känd Som På Fuska.se?


knark

Rekommendera inlägg

  • Svar 279
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

horulfs toffelfabrik

 

men det var ju iofs typ 2-3-4 år sen nu =<

 

Gamla goda tiden hörru, snyggt namn förresten.

 

Ehm, du var ju inte ens medlem här då :lol: :lol:

 

Öhm.. nej.. såklart.. hehe... *kollar nervöst åt vänster och höger*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

horulfs toffelfabrik

 

men det var ju iofs typ 2-3-4 år sen nu =<

4 ;)

 

Var det med ren fantasi du kokade ihop företaget, eller jobbade du möjligtvis där?

 

vi hade egentligen inget kommersiellt syfte med toffelfabriken och jag vill inte säga att vi nånsin kallade oss för ett företag... vi ville mer fungera som en vision som blivit en ideal, en tanke som blivit verklighet eller ett intention som blivit till ett riktigt syfte. vi ville inte uppnå världsherravälde och vi siktade egentligen aldrig längre än mot total lycka och hoppfullhet, jag skulle hellre vilja kalla oss för en fullfjädrad optimismflamma i depressionsvärldens skitmörka och vissna mörkerpassage.

 

vi jobbade inte där heller utan antingen var man en medlem eller så var man inte det.

karisma och väsen var det enda avgörande och man blev inte en medlem av horulfs utan det är något man alltid hade varit, men kanske inte varit medveten om. oenighet blev till enighet och noob blev till pro.

 

ang. namnet är det egentligen bara en uppenbarelse, ett ändamål och något vi fortfarande strävar efter. om jag kan, så kan du.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sladdis

är inte 9 utan 11 och är jude j*vla nazist vän ;)

 

hatar tibia det suger så det var inte jag

 

Vem har sagt nåt om att ja e nazist vän? Snorunge.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...