Vilka Pokémon är Nr: 151 och 178??? ja måste veta det!!!
Vilka är det???
151: Chimecho
178: Gorebyss
Chimecho hittar du på Mt. Pyre.
Gorebyss utväcklas från Clamperl om du linkar den med Deepseascale.
(Detta är Pokémon, för de som inte visste det.)
Kan man hitta Chimecho på både sapphire och ruby???
Japp. Chimecho finns i ett gräs utanför Mt.Pyre.
Finns http://www.pokemoncrater.com/gallery/gallery/Pokemon/Ruby%20and%20Sapphire%20Pics/rs151.gif överallt i gräset eller bara i dimman???
Bara i dimman.
Okii... men ja leta i ca 30 min.. så den e liksom väldit svår att hitta... men ska man gå upp till det där gammla paret eller ska man stanna på andra sidan av den "dörren" man går in i för att komma till det gammlaparet???
Den finns i alla gräs där det är dimma.
Den är mycket sällsynt, ja.
mmmm.. men då får jag börja med detsamma.. :lol:
Vad ska du med dom till? :?
Ha alla Pokémon, förmodar jag.
Okej, Jag tänkte om det var något man fick om man visade den rätta. En fråga om Pokemon R/S: Hur gör man för att få en stor Barboach eller Shroomish?? :(
Jaså du menar de som vill ha dem i Sootopolis City. Fånga inte en, de ger dig inget.
Zyper, jag fångade en 24.5 inch Shroomish nyss och visade, och han gav mig en Elexier! Så man får visst saker. :D Men inte mycket, jag ska sälja den tror jag, och köpa en ny GreatBall! :)
När jag visade en 15.1 inches Barboach så fick jag inget, den kanske var för liten...
Zyper, bakom killarna finns det tavlor om den största hitils sedda Barboash/Shroomish och det står 15.4 på dom.
När man pratar med killarna så vill dom se en större av den pokemonen.
Ven e barboach nu igen?
Ja den ja. Hahaha det e så kul när nån bara lägger in en bild istället för att skriva.
Vadå? Vad skulle jag skriva då?