JonteFire2 Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 På datorn har jag: The Sims 2 (grundspelet) The Sims 2 - Nattliv The Sims 1 (grundspelet) På PS2 har jag: The Sims 2 The Sims 2 - Pets Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 sims 2: studentliv nattliv arbetsliv djurliv året runt jorden runt prylpaket: fösta julpaketet glitter och glamor kul för familjen fest och bröllop h&m fashion tånårsprylar och vanliga sims 2 Jag hoppas verkligen att du inte har köpt alla dessa spel. Ifall att du har gjort det så är du lurad konsument, lurad av EA själva. Alla dessa j*vla expansionspack är bullshit; det är endast för EA games idiotiska girighet. Jag visste inte att det fanns så många expansionspack ens, men nog f*n är det sjukt alltid. Det är små uppdatering som inte alls kostar mycket om man skulle se på försäljningssiffrorna och alla pengar de drar in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viidiia Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Jag har... The Sims 2 (såklart XD) på data: Expansion: Djurliv Nattliv Jorden runt Prylpaket: Fest o Bröllop H&M Fashion Tonårsprylar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Pappa tankar hem 2an -.- Jag har annars riktiga the sims complete edition (1an) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 (redigerat) Har väl sims 2 och jorden runt ba.... Redigerat 30 Mars 2008 av Musen246 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 the sims 2 sims 2 djurliv sims 2 nattliv sims 2 arbetsliv sims 2 fritid P.S har bara en laptop med windows vista ultimate o 1.6 ghz o dåligt grafik kort o 60 gb...... den e seg med att spela sims 2: studentliv nattliv arbetsliv djurliv året runt jorden runt prylpaket: fösta julpaketet glitter och glamor kul för familjen fest och bröllop h&m fashion tånårsprylar och vanliga sims 2 Jag hoppas verkligen att du inte har köpt alla dessa spel. Ifall att du har gjort det så är du lurad konsument, lurad av EA själva. Alla dessa j*vla expansionspack är bullshit; det är endast för EA games idiotiska girighet. Jag visste inte att det fanns så många expansionspack ens, men nog f*n är det sjukt alltid. Det är små uppdatering som inte alls kostar mycket om man skulle se på försäljningssiffrorna och alla pengar de drar in. du kan snaka skit. packen e bra man får mera saker att bygga med man får möbler o nya funksioner. så snacka f*n inte skit :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Har The Sims 2 såklart Djurliv prylpaket: julprylar min syrras alltihop, men har ju lånat ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lilian Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Jag har på datan : jorden runt året runt studentliv nattliv arbetsliv djurliv fritid h&m saken kul för familjen glitter och glamour sånt för fest julpaket sims 2 sims livets historier på ps2 har jag djurliv och castaway Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Ni som har så många spel, vilka är roligast? Är sugen på att köpa en expansion men vet inte vilken. Förlag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asdffjj Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 har the sims double deluxe the sims 2 the sims 2 studentliv the sims 2 nattliv the sims 2 arbetsliv the sims 2 djurliv the sims 2 året runt the sims 2 jorden runt har hört att det ska komma ett the sims 3 :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
estebanoo Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 ja har inte the sims (1:an) men ja har The Sims2 Expansionspaket: studentliv arbetsliv djurliv nattliv året runt jorden runt fritid Prylpaket: kalppat & klart tonårsprylar´ (ska köpa resten av prylpaketen ja längtar till The Sims3 o kör & badrum :meddum: kul för familjen prylpaket XD men The Sims 3 kommer sommarn 2009 :( XD) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Jag hade dom flesta The Sims 2 spelen men när jag skaffade en ny hårddisk så försvann alla The Sims 2 spel från datan och har inte orkat installera om dom, så just nu har jag 0. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg