💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp Med Spela Tack!

11 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

hej, jag frågar nu er som har spelat doma spela elelr helt enkelt bara vet om man kan spela 2 elelr fler på campainen, frågan gäller följande spel:

Perfect dark zero

call of duty 3

soldier of fortune

crackdown

det var dom jag kunde komma på, kom gärna med andra förslag på spel som man kan spela 2 på, på campainen.

Gears of War och Halo 3 :P

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Gears of War och Halo 3 :P

vet,men vet du om n ågra av dom spelen jag nänmde?

Nivå 8 · Veteranfuskare

CoD 3 och Crackdown är jag rätt säker på att man INTE kan va 2 på campainen. Tror att man kan va 2 på campainen i Perfect dark zero men är inte säker. Halo 3 är roligt men jag tröttnade på det snabbt, så köp Gears of War (ett TOPPENSPEL).

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

CoD 3 och Crackdown är jag rätt säker på att man INTE kan va 2 på campainen. Tror att man kan va 2 på campainen i Perfect dark zero men är inte säker. Halo 3 är roligt men jag tröttnade på det snabbt, så köp Gears of War (ett TOPPENSPEL).

man kan spela 2 på crackdown "campaignen" MEN då måste man ha 2 xbox 360^^ ( jag spelar med en kompis via internet )
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #6

såg nyss att man kunde spela 2 co-op på perfect dark zero så det sa jag köpa och sen har jag funderat på soldier of fortune 3.

Nivå 4 · Lärling

Snälla köp inte perfect dark zero ett riktigt ruttet spel

Du kan säket få gear of war till samma pris

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #8

min kompis har gears of war och massa nadra spel så kan bara låna av han.

förslag på nåt bra spel som man kan köra co-op på och som får kosta max 200?

Senast ändrad:

13 Mar 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

Vad som helst utan Perfect Dark Zero!

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #10

ok om ni säger det så men har ni några andra bra förslag förutom halo 3 och gears of war.

Nivå 1 · Novis

ARMY OF TWO om du är villig att betala runt 550 kr

annars gears of war eller halo 3

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #12

Hade tänkt att köpa gears of war och sen halo 3 också lånar jag army of two av en kompis

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in