💬
Logga in
Fuska.se

Psp

43 svar · startad

då är ju ett psp bra.

Trådstartare #22

Är de det för jag vill köpa det men jag vill att det inte är så tråkigt att man bara har det i en veckan sen tröttna på det. Jag hade DS först ett långt tag men sen var det ur trisst för det är så barnsliga spel tycker jag i alla fall.

gillar du gta? det finns ju också andra t.ex call of duty.

22 Mar 2008
↗ till inlägget

Är de det för jag vill köpa det men jag vill att det inte är så tråkigt att man bara har det i en veckan sen tröttna på det. Jag hade DS först ett långt tag men sen var det ur trisst för det är så barnsliga spel tycker jag i alla fall.

Barsnliga spel? Vad är ett barnsligt spel då? Sen är du ju bara 13 år, och du är ju ett barn då. Annars om jag var du skulle jag behållt ds:et. Vad har du för spel till det egentligen om du tycker det är så dåligt?
28 Mar 2008

Okej psp var roligt i 3månader sen så tröttnar man bara det suger!

om du är ute efter att bara spela så köp DS lite mycket roligare okje psp har några andra funkar men och men bryr sig om man kan ha bilde och filmer på den om du inte försöker vara koool för någon!

Internet kan du gå ut på en ds om du vill men då måste du köpa en DS browser finns lite överallt för typ 500kr tror jag!

internet på psp är gratis.

19 Apr 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Psp är ju mycket bättre än DS då. För att man kan ju vara på internet, kolla på filmer, lyssna på musik, spela, toch jag tror man kan chata också med den senaste versionen. så psp är ju mycket bättre.

Kan man till DS också, sen är det bara idiotiskt att köpa en spelkonsoll för extrafunktioner.

a chatta med ds när man e högst 5 meter i från. Vad e det för mening. Med Pspt kan du va vart som helst och chatta + att det finns camra.
20 Apr 2008

tror jag ska köpa det.

21 Apr 2008
↗ till inlägget

Så vad tycker ni, ska jag köpa PSP, vänta med att köpa det eller inte köpa det alls och köpa något annat?

dne äger så köp den :cool:

Finns bra spel som ratchet clank ju ^^

7 May 2008

Ja, köp PSP. Ds suger bajjkorv och det är jätte äckligt.

26 May 2008

köp gärna en med Custom Firmware installerat... då slipper du KÖPA spelen.

27 May 2008

Kan man lana från PSP till PC typ ifall man har en PSP emulator på datan ??

Eller måste man ha en Wifi connection som till DS????

<_< :bah:

9 Jun 2008

köp psp nu! finns på ullared för bara 990kr.har inte men ska köpa. :rolleyes:

10 Jun 2008

köp minst 1gb till då kan du ladda ner spel,filmer,musik m.m gratis

här har du en lista på 200 sidor du kan ladda ner gratis ifrån några måste du bli medlem med men det är gratis och tar typ 1 min

http://www.gamesites200.com/psp/

15 Jun 2008

Du kommer att bli varnad!

Vad är det för typ av spel du gillar?

16 Jun 2008

köpte det och tycker att det äger!

17 Jun 2008

Jag har tröttnat på ds(men jag har ju haft dt i drygt 1 år så det kanske är anldningen), jag ska testa psp och jämnföra vad som var roligast.

Senast ändrad:

1 Jul 2008

köp PSP! DS har världens dåligaste spel + grafiken är inget vidare + inga extra funktioner + Sony ÄGER Nintendo.

Har tröttnat ganska stort på min PSP men alltid kul att vara en stolt ägare. Har nog haft min i typ ett år, men spelglädjen har försvunnit men ser ofta på film vid långa bilresor.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in