Vad tycker ni.Det fanns en sån här tråd men den är död.Jag tror Nintendo vinner och Sony förlorar.
Vem Vinner Spelkonsoll/bärbar Konsoll Kriget?
Hiss: Nintendo
Diss: Sony
Nintendo har ju sålt som attan sen det släpptes, ser inte varför det skulle avta försäljningen av Wii och DS. Xbox 360 säljer ju fortfarande bra, och Playstation 3 och PSP säljer inte så dåligt, nu med dem nya prisen blir PS3:an mycket vanligare också. Vinnaren blir Nintendo, ingen förlorar.
Jag tror iallafall sony förlorar. Sen tror jag det blir jämt mellan nintendo och microsoft.
själv tror man ju att sony vinner och nintendo kommer att förlora eftersom dom inte har några bra konsoller.
↗ till inläggetHAHAH! Vinnaren är inte den med bäst konsoll, utan den som säljer bäst. Tillexempel Wii har sålt mer än Xbox 360 trots att den funnits ett år mer, och Playstation 3 och PSP är dem som sålt minst.själv tror man ju att sony vinner och nintendo kommer att förlora eftersom dom inte har några bra konsoller.
jag säger bara som jag tror
nintendo vinner..mecrosoft förlorar
↗ till inläggetJaså? Varför ens lägga in personliga åsikter då?jag säger bara som jag tror
Nintendo vinner allas hjärtan,
Sony förlorar med sin iskalla stil.
(personlig åsikt =P)
vinner: Sony
förlorar: Microsoft
vinner : nintendo
förlorar : Microsoft
Vinner: nintendo (fast själv föredrar jag sony)
Förlorar: microsoft (vad har de egentligen gjort?)
↗ till inläggetVinner: nintendo (fast själv föredrar jag sony)
microsoft har gjort xbox och xbox 360
vinner:microsoft
förlorar: sony
↗ till inläggetSamma fast utan att jag föredrar sony :P (tog bort det ;) )Vinner: nintendo
Jag tror och hoppas Nintendo vinner och Microsoft förlorar.
Vinner: Nintendo
Förlorar: Sony
Vinner: Sony
Förlorar: Microsoft
tror jag!
åh vinnaren är sony!
oh losern är microsoft.