Ni vet på adressboken på ens Wii? Där har man ju ett wii nummer. Där kan man lägga till ochså Wii nummer. Men när jag ska trycka och skicka kommer de ut "Cofiirming Registrieion ... You must registrion one another.." bla bla bla. och sen väntar jag men inget ändras.. Hur skickar jag brev till andras Wii? Wii freind code allså.
Hur Skickar Jag Brev Till Andra Via Wii?
Man måste adda varandras koder för att det ska funka. När båda har addat rätt kod så tar det en stund, sen kan man skicka brev! ;)
"En stund" är upp till 24 timmar, annars är något fel.
Okej förstår. Mitt Wii nummer är : 6253 9182 6782 0671 . Kan nån adda mej så ^^ Skriv ert nummer ochså om ni ska adda mej. Vill f*n ha lite Wii mail kompisar.
Jag kan adda dig, men det går inte nu, för jag kanske råkar väcka min kompis som sover över eller mina föräldrar? Hoppas jag kommer ihåg tills imorrn :D
moste ha internet på wii först :D om du har det så klara dig sälv
↗ till inläggetHar addat dig nu, men du måste adda mig med! Mitt Wiinummer: 5878 6524 7972 5517Okej förstår. Mitt Wii nummer är : 6253 9182 6782 0671 . Kan nån adda mej så ^^ Skriv ert nummer ochså om ni ska adda mej. Vill f*n ha lite Wii mail kompisar.