Hej!
Nu har jag lyckats få 100 på nästan alla banor :D
MEN på bonus-banan (eller extrabanan) i värld 4 hittar jag inte ut :(
Det är gångar åt höger och vänster men jag fattar inte :unsure:
Nån som kan hjälpa mig?
Hej!
Nu har jag lyckats få 100 på nästan alla banor :D
MEN på bonus-banan (eller extrabanan) i värld 4 hittar jag inte ut :(
Det är gångar åt höger och vänster men jag fattar inte :unsure:
Nån som kan hjälpa mig?
Fyran... aha, min favvo!!!
Men tyvärr var syrran så smart att hon blev egoistisk en dag och bara MÅSTTTTE ha en egen bana och då var hon självklart tvungen att radera den enda där vi hade fixat allt. Det betyder att jag börjat om från början och att det dröjer en tid tills jag lyckas fixa så jag kan spela den igen.
Bara en liten kommentar - extrabanan i värld fyra är den roligaste av alla!!
Minns inte hur den gick till, ska kolla upp det.
Åh, vad snäll du är! Ja, kolla upp det - fort fort!
Har inte så många banor kvar nu...he he!
TACK på förhand!
Strunt också, skulle just börja leta... har varit upptagen en stund, men nu vill familjen ha ner en... lika bra att inte göra dem sura.
Får se efter imorrn istället, hoppas det är ok.
Det går jätte-bra!
Tack för att du tar dig tid! :rolleyes:
är det den där labyrint-banan? isf så ska vi se om vi kan hjälpa till ;)
jag fattar inte vart ni är???? på spelet
när man har fått 100% på alla banor på värld 4. den extravärlden men jag minns inte vilken den e annars skulle jag kanske kunna hjälpa :)
Japp, det är den labyrint banan. Där man går i olika gångar. Men vissa tunnlar kommer jag inte in i... :angry:
Det är en liten elak blå gubbe som "svävar omkring" där inne. Ska man hoppa på honom, eller äta honom eller???
Fattar inte :(
Kan nån???
De där blå filurerna har nån viss funktion... du ska använda den för att ta dig till nåt ställe, men hur minns jag inte... har inte hunnit kolla upp det än. måste liksom göra allt för början för att komma dit.
Men om du vill döda den, lättast är väl att använda en sån där specialgrej typ POW eller frågeteckenbubbla.
Jo, jag börjar ana att de blå gubbarna har nån funktion....hm...kan bara inte lista ut vilken...???
Döda dem är inget svårt - det är bara att äta upp dem :D
Jag har inte ens lyckats få 100 på alla banor på första delen än. Det är den banan som heter Touch Fuzzy get Dizzy, där har jag inte hittat alla röda mynt. Finns det nån som har nåt tips på var den finns?
Hej!
Japp, när du kommer in på sista banan, där de röda pengarna är under broarna. Ställ dig på den trädgrenen som ligger på backen där och hoppa. Då kommer det ner en "studskudde" som du kan hoppa på och kommer då upp i luften. Där finns de sista röda pengarna!
Lycka till!
Oj, tack! nu fixade det sig ju. Vilken svår extrabana det var, iallafall tyckte jag det först. Tjänar det något till att få 100% på extrabanorna, händer det något extrakul i slutet då?
Nu har jag fått 100% på alla banorna på nivå 2 utom bana 2:5. Den heter Watch out for Lakitu eller liknande. Det som fattas är ett rött mynt. Jag har kollat överallt jag kan komma på, skjutit sönder allt möjligt och jag hittar det inte. Det måste vara nåt klurigt med det också. Nån som kommer ihåg var?
Hej du!
Kan bara säga att på den banan är det många röda mynt under "stockarna" som man ska hoppa på...bla en under kaktusen precis på slutet.
Sen MÅSTE man ta alla röda mynt som "flyger" med de röda gubbarna. Och de är många på slutet!
Om man får 100 på alla banor i en värld så får man ju en extra bana och en bonus bana. Men om man även tar 100 på extra banan så händer det ingenting mer.
Lycka till!
Nettan, har du klarat 4:ans extrabana än? Jag har just lyckats ta mig dit och jag klarar inte heller av den. Har klurat på om de små blå gubbarna har nåt med saken att göra. Det verkar ju som att man måste göra nåt för att ta sig in i de hålen som sitter en bit upp i luften. Har försökt att hoppa på dem men då tar de bara fast babymario.
Hej!
Nej, jag har inte heller lyckats klura ut den ännu.... :unsure:
Jag hoppas på att Chihuahua kommer på det snart....
GLAD PÅSK!
hmmm :huh:
den banan hara jag inte spelat det måste jag göra :D
har liksom 100% på alla värdar :D
;)
lycka till med allt!
Ja gör det blue yoshi och hoppas att du kommer på hur man ska göra.
Jag har ett annat problem nu, på bana 3:2 tror jag det var, den heter jungle rythm. På nåt sätt måste man ska hitta en dörr nånstans eftersom man får en nyckel. Man hittar ett frågetecken som innehåller en röd knapp och då kommer man ner i en tunnel med vatten och en sån där hund som man ska rida på ryggen på. När man hoppar på molnet så skriver de att det är nåt klurigt med den banan och att det är massor av hemligheter. hur ska man göra där, nån som vet?
hm.. kan du beskriva lite mer? jag kan kolla i morgon uhr man gör på den där banan som ni frågade först om! om ni vill :D :lol:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in