DiRtY Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Skrivet 24 Mars 2008 tja, jag hade tänkt att köpa en 120 gb hårdisk för jag har bara ett 256 mb minneskort till mitt 360 men nu undrar jag 2 saker: 1: funkar den på dom vabnliga arcade,premium osv eller bara på elite ( tror själv att dom funkar på alla efftersom det vore dumt att göra så den bara funkar på elite eftersom du får med en när du köper den och vad ska du med 2 till, men undrar nu om någon har testat och är 100% säker). 2: kommer det lagga mindre, har kört gears of war idag och har märkt att det har laggat ibland (som e ganska störande) och kom på det att eftersom minneskortet e så litet så kanske det går bätre med nästan 500 gånger så mycket utrymme? Citera
Trips Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Skrivet 24 Mars 2008 1. Den funkar på alla. 2. Borde inte spela någon roll (eller har jag fel nu?). Citera
DiRtY Skrivet 24 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 24 Mars 2008 1: ok det trode jag med så det blir en sådan. 2: tror det blir lite skillnad, för min polare har ett premium med 20 gb hårdisk och när han hade 12 kvar ( man får ju bara 13 eller nåt effter som det e vissa program elelr liknande på hårdiskenj tar plats) så körde han och det lagade typ aldrig. men sen fyllde han hårdisken med massa skit så han bara hade ca 3-4 gb kvar och då laggade det mycket oftare. Citera
DiRtY Skrivet 26 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 26 Mars 2008 Men e det nån som har en 120 gb hårdisk med typ 80 gb eller nåt kvar och det typ aldrig laggar? Citera
Trips Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Skrivet 26 Mars 2008 Inte om man vill lägga in en massa filmer och sånt. Citera
DiRtY Skrivet 26 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 26 Mars 2008 Inte om man vill lägga in en massa filmer och sånt. köper hellre 120 än 20 för 20 kostar ca 1000 och 120 kostar ca 1500 så 120 blir det men e det nån som har testat? Citera
GangsterTwist Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Skrivet 27 Mars 2008 Att Gears Of War laggade beror nog inte på hur stor eller liten hårddisk/minneskort du har, så länge Gears Of War får plats. Men om man fyller hårddisken/minneskortet med massa demos, trailers m.m så kommer självklart xbox 360 gå långsammare. Dock är 256mb otroligt lite, och du lär se förbättringar med en hårddisk och med 120gb kan ta tanka rätt mycket med innan xbox 360 blir seg. Jag körde Gears Of War med en hårddisk på 11gb och det lagga aldrig under singleplayer men online laggade det ibland beroende på hosten och mitt internet. Fråga i äfferen du tänkt köpa 120gb hårddisken, om den funkar på arcade eller inte.. (för säkerhetens skulle) Citera
DiRtY Skrivet 27 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 27 Mars 2008 Att Gears Of War laggade beror nog inte på hur stor eller liten hårddisk/minneskort du har, så länge Gears Of War får plats. Men om man fyller hårddisken/minneskortet med massa demos, trailers m.m så kommer självklart xbox 360 gå långsammare. Dock är 256mb otroligt lite, och du lär se förbättringar med en hårddisk och med 120gb kan ta tanka rätt mycket med innan xbox 360 blir seg. Jag körde Gears Of War med en hårddisk på 11gb och det lagga aldrig under singleplayer men online laggade det ibland beroende på hosten och mitt internet. Fråga i äfferen du tänkt köpa 120gb hårddisken, om den funkar på arcade eller inte.. (för säkerhetens skulle) ok, det ska jag göra, men det vore ju dumt om den inte gjorde det. Citera
GangsterTwist Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Skrivet 28 Mars 2008 Indeed det vore jävligt dumt. Personligen tror jag att Microsoft är tillräckligt smarta att lista ut det själva. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.