Själv har jag : Bild (för man inte behöver jobba på det :D) Ähh....No Lab e sådär.
Själv har jag : Bild (för man inte behöver jobba på det :D) Ähh....No Lab e sådär.
Idrott, bild och musik typ xP
Språkval!
Usch nej jag valde franska och det är hur svårt som helst!
↗ till inläggetDu skulle valt spanska istället. :student:Usch nej jag valde franska och det är hur svårt som helst!
Engelska e jävligt kul o vår lärare e bäst. :>
Skola= tråkigt, men om jag måste välja så blir det hmm.. bild!
Ensemble = vi delar upp oss i grupper om ca 5st och väljer en låt att jobba med och sen rockar vi loss på redovisningen :'D
Muisk. men bara när man får spela bra musik eller kolla på youtube :D
vet inte ricktigt men det är nog idrott men kemi är också kul för vår lärare gillar när saker sprängst, vissa lärare skulle ju vilja att vi alldrig håller på med nått sånt men han kastar istället ett halvt kg natrium i en sjö.
Idrott.
Bra på att kämpa om bollar :P
Idrott och NO
Idrott och engelska...
För mig finns det inget bästa ämne. Skolan är ointressant, tidskrävande, arbetssam, otrevlig och humörvrängande.
I mitt fall är det enda ämne som faktiskt intresserar mig och som jag anser bra, Räddningstjänsten. Resten är det viktiga lärandets långa väg.
SO, samhälle
Idrott och bild är bäst
Idrott
Religion,Historia,Geografi,Sammhällskunskap(SO)
Bild
Musik
Engelska
Svenska
filmvetenskap >_<
Svenska, Engelska, Biologi och musik. Anledning: Jag är bäst i klassen på dem ämnena :P
Hatar SO & Bild. Varför? Bild:Har en CP lärare som springer in på lektionerna och leker att hon e ekkoren i ice age (Jag menar det!!) SO:Också CP lärare, står och tänker halva lektionen och SO e helt enkelt tråkigt annars också.
ON TOPIC:Favo ämne e ensemble (simple skrev vad det är)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in