Teoman123 Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Idrott och engelska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 För mig finns det inget bästa ämne. Skolan är ointressant, tidskrävande, arbetssam, otrevlig och humörvrängande. I mitt fall är det enda ämne som faktiskt intresserar mig och som jag anser bra, Räddningstjänsten. Resten är det viktiga lärandets långa väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 SO, samhälle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas92 Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Idrott och bild är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Idrott Religion,Historia,Geografi,Sammhällskunskap(SO) Bild Musik Engelska Svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 filmvetenskap >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 (redigerat) Svenska, Engelska, Biologi och musik. Anledning: Jag är bäst i klassen på dem ämnena :P Redigerat 30 Mars 2008 av Mindtwistah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Hatar SO & Bild. Varför? Bild:Har en CP lärare som springer in på lektionerna och leker att hon e ekkoren i ice age (Jag menar det!!) SO:Också CP lärare, står och tänker halva lektionen och SO e helt enkelt tråkigt annars också. ON TOPIC:Favo ämne e ensemble (simple skrev vad det är) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 (redigerat) Engelska, Franska, Svenska och SO-> Historia. Fotboll på schemat är också ganska skoj. Redigerat 1 April 2008 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Något som kallas 'Ord och Bild' vilket är ett valfritt tillval där man sysslar med animation, Photoshop ect. Jag tycker också om SO när det är om samhälle och religion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 idrott :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mew Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Engelska och matte :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.