↗ till inläggetvarför är det töntig?det har förkommit pedofil skit på runescape också 11åringar som köper gp's och mötts irl men killen var inte den man trodde.läste en artikel om det nåra månader sedan.Jag tycker att det är töntigt att dom har 13 årsgräns vill ha ner den till 11...
Runescape 13+ År Spel
↗ till inläggetEn 11-åring kan inte engelska så bra som behövs för att förstå spelet.Jag tycker att det är töntigt att dom har 13 årsgräns vill ha ner den till 11...
↗ till inläggetHåller med dej, men ändå är det för mycket 11-åringar och neråt som är där. -.-'↗ till inläggetEn 11-åring kan inte engelska så bra som behövs för att förstå spelet.Jag tycker att det är töntigt att dom har 13 årsgräns vill ha ner den till 11...
↗ till inläggethan är INTE 15+Ja kan säga så mycket att desertpures är 15+ och att man kan spela rs :) sen har jag inte lärt mej mer :))))
↗ till inlägget↗ till inläggetEn 11-åring kan inte engelska så bra som behövs för att förstå spelet.Jag tycker att det är töntigt att dom har 13 årsgräns vill ha ner den till 11...
No shit, sherlock?
För det första så behöver man inte vara bra på Engelska för att kunna spela det. Jag känner exempel en kille som är combat 89 eller något och är nio år? Så lägg av
↗ till inlägget↗ till inläggetJag tycker att det är töntigt att dom har 13 årsgräns vill ha ner den till 11...
En 11-åring kan inte engelska så bra som behövs för att förstå spelet.
No shit, sherlock?
För det första så behöver man inte vara bra på Engelska för att kunna spela det. Jag känner exempel en kille som är combat 89 eller något och är nio år? Så lägg av
Och ? Lvln där visar inte hur bra han är på engelska.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag tycker att det är töntigt att dom har 13 årsgräns vill ha ner den till 11...
En 11-åring kan inte engelska så bra som behövs för att förstå spelet.
No shit, sherlock?
Jaha, men det beror ju på vart dom kommer ifrån, men från Sverige så kan knappast en 9 åring engelska.
Och för det andra så tror jag inte ett skit på det, vad heter han på runescape da? Berätta.
↗ till inläggetRätta: Är det någon som tänker på att det mesta har jag sett 8-12 åringar bara, varför är det ingen som tänker på reglerna?är det nån som tänker på detta?jag har varit på denna forum 8-9 månader och har för det mesta sett 8-12 åringar bara=0,är det ingen som tänker på reglerna=0?
↗ till inlägget↗ till inläggetär det nån som tänker på detta?jag har varit på denna forum 8-9 månader och har för det mesta sett 8-12 åringar bara=0,är det ingen som tänker på reglerna=0?
Käft, du är ju 10 år så varför kan vi inte börja med dig ? =D
Jag vill inte läga mig i men var lite snälla mot dom som är typ 10 år
dom kan bli lessen :(
↗ till inlägget↗ till inläggetär det nån som tänker på detta?jag har varit på denna forum 8-9 månader och har för det mesta sett 8-12 åringar bara=0,är det ingen som tänker på reglerna=0?
Käft, du är ju 10 år så varför kan vi inte börja med dig ? =D
Jag vill inte läga mig i men var lite snälla mot dom som är typ 10 år
dom kan bli lessen :(
De förstår när de blir äldre. Var precis lika omogen som dem, dock när jag var 8.
↗ till inläggetVad är det där då? Utan alla 11 åringar kanske jag skulle spela skiten. Väx upp så förstår du.Jag tycker att det är töntigt att dom har 13 årsgräns vill ha ner den till 11...
Det ledsama med Runescape är att inte ens moderatorerna/admins kan stava rätt.
↗ till inläggetvad har detta med denna ämnet och göra?Det ledsama med Runescape är att inte ens moderatorerna/admins kan stava rätt.
Men asså om du inte visste det så..
1. Ingen bryr sig om åldersgräns nu för tiden.
2. Så stod det på deras hemsida att man får spela om man är under 13 om man har målsmans tillåtelse, och att man troligtvis inte får spela runescape om man inte får se sagan om ringen vilket dom flesta får.
Sen står det ju inte någon regel på att man måste vara 13? Isåfall skulle jag vilja se den..
EDIT:
Dessutom stavar man bra och är bra på engelska så är det ingen som märker något, tex. en trodar 11 de jag var 17 fast jag var 11 :P
Just f*cking do it? Bara gör dig medlem och spela..
↗ till inläggetsom du snackar nu ser du ut som 9.Men asså om du inte visste det så..
2. Så stod det på deras hemsida att man får spela om man är under 13 om man har målsmans tillåtelse, och att man troligtvis inte får spela runescape om man inte får se sagan om ringen vilket dom flesta får.
Sen står det ju inte någon regel på att man måste vara 13? Isåfall skulle jag vilja se den..
EDIT:
Dessutom stavar man bra och är bra på engelska så är det ingen som märker något, tex. en trodar 11 de jag var 17 fast jag var 11 :P
↗ till inlägget↗ till inläggetsom du snackar nu ser du ut som 9.Men asså om du inte visste det så..
EDIT:
Tack detsamma ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetMen asså om du inte visste det så..
EDIT:
som du snackar nu ser du ut som 9.
Tack detsamma ;)
p97 försöker vara cool!
EDIT:
Tack detsamma ;)
p97 försöker vara cool!
Jag är ingen P97 jag är P96 -,-
Och hur kan du veta att jag är elva och fyller tolv i november liksom jag skulle kunna vara någon 70 årig pedofil.. -.-
Testa gå till GTA forumet hur många under 18 hittar du inte där då?
EDIT:
Tack detsamma ;)
p97 försöker vara cool!
Jag är ingen P97 jag är P96 -,-
Och hur kan du veta att jag är elva och fyller tolv i november liksom jag skulle kunna vara någon 70 årig pedofil.. -.-
Testa gå till GTA forumet hur många under 18 hittar du inte där då?
pedofiler på fuska haha:D,roligaste jag har hört men tillbaka till ontopic tack.
Förstår inte meningen av den här tråden? Vad vill du komma fram till?