Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Med Programering A


Rekommendera inlägg

Orättvist, jag går på en skitskolan där man knappt lär sig nåt om datorer. Jag är nästan mer självlärd.

Vi har läst både VB6 och VB.NET då vi bara skulle ha inriktat oss på VB.NET och C++ har vi inte pluggat (står med på hemsidan).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker jag får lite som bara får C++ a och b och Java B, iofs, webdesign där vi lärt oss html css och javascript, som jag iofs kunde innan... sen databashantering där man får både SQL och PHP, men skulle ändå vilja ha lärt mig ännu mer ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

jag tycker jag får lite som bara får C++ a och b och Java B, iofs, webdesign där vi lärt oss html css och javascript, som jag iofs kunde innan... sen databashantering där man får både SQL och PHP, men skulle ändå vilja ha lärt mig ännu mer ;D

Jag går webbdesign och vi får inte lära oss kod utan vi använder bara Dream. Så j*vla tråkigt, jag hade heldre lärt mig kod istället för att vi ska hålla på att läsa papper som inte alls stämmer längre.

 

Ska gå databashantering och hoppas på att lära mig SQL och PHP men vi får se...

 

Går även Prog. A och än så länge tycker jag inte att jag har lärt mig särskilt mycket och ska börja på B denna veckan hoppas jag får lära mig om C++.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...