Red_fox2 Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Skrivet 31 Mars 2008 Hejsan, någon här som har lust att tjäna 1000FM? Jag behöver hjälp med min programering A kurs, ger 1000fm till den som kan göra färdigt arbetet åt mej. skicka ett pm till mej om du är intresserad! Citera
Vitdom Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 (redigerat) Jag håller redan på och hjälper honom, det går bra. Har nu nästan gjort klart det. Men Red_fox2 när kan jag få sidan igen? Redigerat 1 April 2008 av Vitdom Citera
Ozoon Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 Du borde lära dig själv... spec. om du ska gå B-kurs också, sen kan det märkas om det är du eller inte som har skrivit koden... Citera
ELF Skrivet 4 April 2008 Rapport Skrivet 4 April 2008 Jag håller med Ozzon till punkt och pricka. Men iaf, vad är det för språk och vad ska du göra? Citera
Gäst Keylogger Skrivet 5 April 2008 Rapport Skrivet 5 April 2008 det är java han ska göra å säkert det dära telefonregisteret som är en inlämningsuppgift :P Citera
ELF Skrivet 5 April 2008 Rapport Skrivet 5 April 2008 Orättvist, jag går på en skitskolan där man knappt lär sig nåt om datorer. Jag är nästan mer självlärd. Vi har läst både VB6 och VB.NET då vi bara skulle ha inriktat oss på VB.NET och C++ har vi inte pluggat (står med på hemsidan). Citera
Ozoon Skrivet 5 April 2008 Rapport Skrivet 5 April 2008 jag tycker jag får lite som bara får C++ a och b och Java B, iofs, webdesign där vi lärt oss html css och javascript, som jag iofs kunde innan... sen databashantering där man får både SQL och PHP, men skulle ändå vilja ha lärt mig ännu mer ;D Citera
TecWizard Skrivet 14 April 2008 Rapport Skrivet 14 April 2008 jag tycker jag får lite som bara får C++ a och b och Java B, iofs, webdesign där vi lärt oss html css och javascript, som jag iofs kunde innan... sen databashantering där man får både SQL och PHP, men skulle ändå vilja ha lärt mig ännu mer ;D Jag går webbdesign och vi får inte lära oss kod utan vi använder bara Dream. Så j*vla tråkigt, jag hade heldre lärt mig kod istället för att vi ska hålla på att läsa papper som inte alls stämmer längre. Ska gå databashantering och hoppas på att lära mig SQL och PHP men vi får se... Går även Prog. A och än så länge tycker jag inte att jag har lärt mig särskilt mycket och ska börja på B denna veckan hoppas jag får lära mig om C++. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.