💬
Logga in
Fuska.se

Eran Hat Lärare

275 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Min kemilärare. Han var som en robot. =P

Nivå 1 · Novis

ehh alla är ju så sämst(lärarna)

Senast ändrad:

26 Aug 2010
Nivå 4 · Lärling

i 1an på gymnasiet hade jag en riktig häxa i Matte A, trodde aldrig jag skulle komma igenom B och C. En av de mest befriande dagarna i mitt liv då hon berättade att hon fått forskartjänst i typ 5år :gitarr:

Nivå 6 · Fuskare

Jag har ingen hat lärare, men jag har en lärare som man inte förstår när han är seriös eller när han skojar.

Ibland är han seriös och skojar samtidigt, fast hans ansikte är skitseriös. *Confused*

27 Aug 2010
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #225

Musik läraren fick damp utbrott, han sa:

"NI ÄR INGEN JÄVLA KULTURSKLASS, NI ÄR EN JÄVLA SÄÄR KLASS ERA SÄR BARN!!!"

För att vi fråga för mycket frågor

Nivå 5 · Fuskare

Alla mina lärare nu på LBS är grymma! Så jävla sköna. :D

1 Sep 2010
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Våran SO-lärare är dryg som s*tan.

Idag var väl ett av de tusentals gånger jag bett honom fara åt h*lvete.

↗ till inlägget

en lärare som en annan klass på vår skola har i no och matte, han heter hassan, namnet säger allt

Folk som du lär ruttna i h*lvetet :)

/wave

Poison?! Åh det var från 2008 :P

Saknar poison lite...

OnT: Träslöjdsläraren, pratar jävligt långsamt och med hans jävla smålands dialekt!

Nivå 2 · Novis

min svenska och bild lärare heter moa gertsson, hon får gärna bli mördad av en antilop

Nivå 4 · Lärling

Stackars antilop som får skuldkänslor. :/

Nej men OnT så har jag ingen :P

Nivå 4 · Lärling

Fick en ny tyskalärare igår, hon hade en frisyr som Lady gaga, såg ut som hon var 50 år gammal, men var typ 25 och var som en vanlig, jobbig tantlärare. Ser fram emot att träffa henne igen imorgon...

Nivå 1 · Novis

Träslödsläraren VAR sämst men han slutade jobba på min skola 8D yeeah slipper man honnom! XD Men just nu är det ENGELSKA läraren som SUGER! XD Inget fel med engelskan som jag är bäst på, det är bara läraren som suger som sagt ^^

12 Sep 2010
Nivå 6 · Fuskare

SO-läraren Eva-Lena.

Om man suddar så är man tvungen att ta en sopkorg och slänga det (suddgrejset) i och inte på golvet, jättesträng och hon ser ut som en häxa.

Senast ändrad:

22 Sep 2010
Nivå 3 · Lärling

Min nuvarande matte-lärare, cp-gubbe som luktar skinka och som blir arg på dem som inte förstår matte lika bra som andra.

22 Oct 2010
Nivå 2 · Novis

en kille kallade min lärare för bister (han heter rickard bister) och han sa "JAG HETER INTE BISTER, BARA RICKARD,INGET ANNAAAT!!"

en annan kallade honom tomatfejs, för att när han blir sur så blir han illröd. rickard fick d-mp.

men är man shysst mot honom är han shysst tillbaks. och då blir han en jätterolig lärare.t.ex.

han kallade karl XII för "kalle 12".

när han inte kommer på ett ord, så får han pingis-bolls-ögon och stirrar tomt framför sig. ^_^

Nivå 5 · Fuskare

Den ny svenska och engelska läraren suger också. Hon kan ju inte ens engelska! När hon skulle säga sea så uttalade hon det "sia" och sequence "seckvenss".

Nivå 3 · Lärling

Britta i fysiken, hon är en riktig liten o-fysiker.

23 Oct 2010
Nivå 5 · Fuskare

Syslöjds-läraren för att hon hjälper alla tjejerna innan hon hjälper killarna.

27 Oct 2010
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

en lärare som en annan klass på vår skola har i no och matte, han heter hassan, namnet säger allt

hahaha

ONT:Vår träslöjd och spansk lärare

Träslöjd läraren får man vänta in en kvart tills man får hjälp av han och när han väl ska hjälpa en så babblar han något snabbt som jag ska göra vilket jag inte fårstör så man får vänta i en kvart till

Spansk läraren är läskig och jävligt sträng

28 Oct 2010
Nivå 7 · Fuskare

SO-läraren, jävligt sträng.

12 Nov 2010
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Den ny svenska och engelska läraren suger också. Hon kan ju inte ens engelska! När hon skulle säga sea så uttalade hon det "sia" och sequence "seckvenss".

min lärare pratar också sådar, och en av mina klasskamrater pratar ännu mer cp än så, och han är enligt henne den bästa eleven när han inte ens kan säga calcium på engelska. han säger kalfium

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in