💬
Logga in
Fuska.se

Eran Hat Lärare

275 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Våran bildlärare, senil och idiotförklarad av hela högstadiet.

23 Feb 2011
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #262

Ny hatlärare: Idrottsläraren som blir så frustrearad när folk inte förstår, tillåmed om dom inte fattar svenska

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Våran bildlärare, senil och idiotförklarad av hela högstadiet.

This ^ Även fast jag gillar bild och har högt betyg i det så är läraren helt puckad.
Nivå 3 · Lärling

Sär svenska lärarna .....

4 Mar 2011
Nivå 5 · Fuskare

edit

Senast ändrad:

6 Mar 2011
Nivå 6 · Fuskare

Ptja, min bildlärare måste jag väl säga. Enligt henne gör jag fel i en uppgift där man ska rita med sin motsatta hand (dvs vänsterhanden för mig) och inte får kolla på pappret.

Senast ändrad:

15 Mar 2011
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Min nuvarande matte-lärare, cp-gubbe som luktar skinka och som blir arg på dem som inte förstår matte lika bra som andra.

HAHAHAHAHAHAHA LUKTAR SKINKA :D ;: skrattade så jag började gråta XD

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Våran "matte lärare" är en ful stor typ som man inte får säga ett pip ifrån. Minsta lilla och man han ringer hem, om man ex. "råkar" tappa en penna, som man inte alltid gör. :I

Nivå 2 · Novis

treans lärare (jag går i fyran) oftast är det oss han skäller på men ibland femman. om det är något mellan två klasser är det aldrig hans elever som gjort något. en gång fick en kille i vår klass inte spela bandy på resten av veckan för att han var med i ett mindre slagsmål med en kille i trean och han i trean fick inget straff alls

31 Aug 2011
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #270

Min nya hellskunskap lärare är rätt läskig

Nivå 8 · Veteranfuskare

Min förra syslöjd fröken, en kärring som alla hatar.

EDIT: Glömde den riktiga häxan, en kärring som jobbade på fritids hemmet när jag gick där för längesedan. Även hon hatad av alla, ofc.

Senast ändrad:

1 Sep 2011
Nivå 8 · Veteranfuskare

Bildläraren

Nivå 11 · Veteranfuskare

Vår gympalärare, kan inte ett skit om kost och hälsa. Ändå ska han envisas och ha mundiarré om det varje gång.

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Vår gympalärare, kan inte ett skit om kost och hälsa. Ändå ska han envisas och ha mundiarré om det varje gång.

Hahahah samma sak med vår lärare fast helt totalt efterbliven... Första året gjorde vi verkligen inte ett piss pga att hon gick igenom kost o hälsa, BARA skrev vartenda lektion o gjorde aldrig något kul.
7 Sep 2011
Nivå 13 · Mästerfuskare

Ingen, alla lärare i min skola jag går i nu är trevliga. B)

9 Sep 2011
Nivå 3 · Lärling

mellastadiets engerlka lärare

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in