det är inte bra med föräldrar som tvingar sina barn till att träna när de verkligen inte vill.
jag är själv tränare till barn å man märker direkt när det är någon som är dit tvingad. de trivs inte alls å slutar ändå efter ett tag oftast
det är inte bra med föräldrar som tvingar sina barn till att träna när de verkligen inte vill.
jag är själv tränare till barn å man märker direkt när det är någon som är dit tvingad. de trivs inte alls å slutar ändå efter ett tag oftast
↗ till inläggetStackare, kan du inte prata med henne om det?nä, det vet jag ej heller :/
om jag rfågade skulle min morsa säkert bli sur för det oxå.
Du kan prata med nån kurator eller skolsköterskan m det är jobbigt, dom har ju tystnads plikt. (stavning)
säg att du har ont i foten eller någon sådan ursäkt tills hon inser att du kan bestämma över dig själv
annars vet jag inga bra tips.
Men mmest av allt: TAKE NO SHIT!!!!!
jag har faktiskt ont i foten å i knät (sprang in i en stolpe igår å svima å ramla liksom på knät) :P
men hon tror ej på mig vad ska jag göra åt det??
↗ till inlägget''asså livet längtar tills jag flyttar hemifrån''tchq...:nä, det är inte rättvist asså livet längtar tills jag flyttar hemifrån.
har gjort det många gånger hon säger bara "det är bra för kroppen" lr "det är bra för fotbollen".
gissar att du inte kommer få ett bra liv i framtiden.och ta inte illa upp men jag är ärlig.
↗ till inläggetMen för i h*lvete, anmäl fittan.jag har faktiskt ont i foten å i knät (sprang in i en stolpe igår å svima å ramla liksom på knät) :P
men hon tror ej på mig vad ska jag göra åt det??
Vad är det för j*vla mor som inte tror på ens son?
tänker inte anmäla blir bara värre då.
Mm. lrjhur hon är värkligen kausad tror inte på mig, nu får jag inte ens vara hemma hoss min mormor å mofar lr hos kompisar :/
tvinga henne göra något som e nyttigt för henne. Kanske göra en sport hon inte vill. Och om hon inte går med på det får du straffa henne på samma sätt
hur ska jag tvinga henna att inte få träffa sina "vänner"?
Läs boken "Pojken som kallades Det", så kommer du inse att du inte har det så illa iaf. :)
Annars vettefan... o.o
Altså hon kan ju för tusan inte tvinga dig till nått du inte vill! Du BÖR ringa bris!
ne jag vet hon borde inte tvinga mig. tänker inte ringa bris
Och varför inte? De kan få dig må bättre.
förrästen vad e bris?
Barnens Rätt I Samhället...
Trodde alla unger visste det ^^
*EDIT* Är du bra på att simma, det är kanske därför hon inte vill att du ska sluta?
ja, jag e bra jag går i C gruppen har typ tävlingar varje helg :/ as tråkit e det.
Alltså håller du på med mästerskap(Sum-sim osv...)
Bara för att man går i C(?) gruppen behöver man inte vara bra.
Fråga henne varför du måste träna?
OM du ångrar dig och vill ringa BRIS är numret 0200-230 230 och linjerna är öppna:
måndag-fredag kl 15-21
lördag, söndag och helger kl 15-18.
Som andra har sagt är det gratis och syns inte på nån räkning.
fett bra ska nog kanske ringa.
EDOOBEM: ja, jag simmar sum-sim, massa stora tävlingar i eriks dals.......meed mer jo man måsste vara bra för att vara i C gruppen för man får börja i typ T-gruppen om man är tillräckligt bra där så får man gå upp till D2 sen D1 sen C sen B sen A.
Säg vad du tycker till Henne :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in