Hoppa till innehåll

Har Jag Misslyckats? :/


 Dela

Rekommendera inlägg

Jag gjorde ett account i början av februari, och har hittills skaffat 4 chars. xD

Zarade, main:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...nd&n=Zarade

(Snälla, fråga inte vad f*n det är för back jag har. Jag vet inte varför jag har den... xD)

Sogaia, ska bli enchanter och tailor åt mina kompisar. :)

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...nd&n=Sogaia

Chebaben, bank. Kollar på AH med honom. :)

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Chebaben

Zaradore, char som jag gjorde för att jag var rejält uttråkad. xD

(Finns inte på wowarmory, är bara level 10. :P)

 

Har lyckats samla ihop 2000g sammanlagt, nu när jag har betalt mitt Epic Mount. :)

Playtime på min main är ca 9 dagar... Vet inte varför det har blivit så mycket. :(

Hur tycker ni att det har gått för mig? Är jag helt körd inför level 70 eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Din playtime på 9 dagar är fullkomligt normalt! Om inte lite snabbt ;)

Din cloak.... tja.... jag tror inte jag ska kommentera den...

iaf, när du dingar 70 kan du ju dra instances, heroics, och köra pvp och skaffa gear på så sätt.

Om det var det du menade ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är meningen med denna tråd?T_T Du är lvl 62. Dinga 70.

"Hur tycker ni att det har gått för mig? Är jag helt körd inför level 70 eller?"

GJ Reading! :D

 

Jamen vafan <.< Det du sa hjälper ju inte oss att veta hur du kommer att spela och göra saker på 70.. När jag blev 70 hade jag 40~ dagar played och 10g i piggybank, men nu har jag epic flying på två chars och 4 70's. 9 dagar är faktiskt extremt snabbt för att vara din första char, hörrdu. Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men vem bryr sig om "är jag helt körd inför 70" ? Du lär ju dig saker från 1-70 och körd är man ju aldrig, har man kass back, kolla thottbot, nöt en instance, få en ny back, om du har fixat 2kg äre skit bra, epic flying in no time, men enchanting tar pengar som stryk, allt det du disenchantar kan man sälja, så då förlorar du pengar på de och du får bara mycket med pengar med enchanting på hög lvl, men själv tycker jag denna tråd vart helt onödig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja jag kan säga att när jag skaffade wow så började jag med att lira på en PvE server (Big misstake) lvlade upp det till 60 (Det var max leveln då) Och hadå då 23 dagars playtime. 1-60, 23 dagar. Japp, noob. Jag hade inga kompisar som lirade så jag visste inget jag och en kille som hette Vanzan gick omkring och uttforkade världen vilket vi tyckte var mycket roligare än att levla! :) Hursomhelst, 9 dagar är bra och snabbt för level 62 och för att det är din första gubbe, lycka till att dinga 70! :)

 

För att ni inte ska ta mig som en total noob nu så kan jag säga att jag dingade en rogue 1-70 på 9 dagar. Fast då var jag ju 1337 såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vill du gå pve på sh nu är du nog ganska "körd". även då du må vara en exeptionell spelare är flertalet andra nydingade inte det.

 

hoppas du är bra på att spela din klass, för det är svårt att lyckas med pvp i cyclone oxå =D.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...