💬
Logga in
Fuska.se

Playstation 3p

18 svar · startad

Ben Heck (eller Benjamin Heckendorn som han egentligen heter) är en baddare på att bygga om grejer. Han har tidigare skapat en massa bärbara spelsystem med inbyggda skärmar, bl.a. Wii, Xbox 360, SNES och PS2. Tillsammans med Engadget har han nu byggt ihop en bärbar PS3, kallad PlayStation 3p.

post-72508-1207939910_thumb.jpg

Senast ändrad:

Den ser väldigt tjock och dålig ut tycker jag.

Intresant.

Hur f*n då, har han rätt att använda Playstations logo/namn?

Han måste ju fått lov av Sony, men coolt. Självklart jag skulle vilja ha en sån, bara att jag redan har en PS3a och den räcker bra.

PS: Tack för informationen, hade ingen anning om detta.

LÄNK:

Senast ändrad:

12 Apr 2008

Han har väl köpt en Playstation 3 och tagit dens delar till Playstation 3p

(Föressten: Playstation 3p står för Playstation 3 portable)

post-72508-1207984632_thumb.jpg

Senast ändrad:

13 Apr 2008

Han skulle ju typ kunna bli rik, han skulle kunna jobba med Sony och göra PS4 Portable typ. :cool:

Ganska häftig men är den inte lite för stor för en portabel, PSP är typ 5 gånger mindre.

Tror du att en bra blue-ray spelare skulle kunna få plats i en PSP? Och förresten så är det väl inte så skönt och spela typ Army of Two på delad skärm där ;:

Jag tycker den värkar vara bra.

Tycker också den verkar bra. Förutom att skärmen är ganska lite (den är ju bärbar) så måste den vara väldigt smidig. Man slipper ju t.ex. fixa med trådlöst tangentbord och sånt...

14 Apr 2008

Häftig ps3:a.....jävlit häftig

15 Apr 2008

jaa....skit häftig B)

16 Apr 2008

ser fejkad ut.

↗ till inlägget

ser fejkad ut.

Den är inte ett dugg fejkad... Tror du inte någon har byggt en ombyggd Playstation 3? Besök http://benheck.com/ om du vill läsa mer.

Kolla in den här bilden då den ser ännu mer fejkad ser faktikst inte vad det va från början.

post-72508-1208376637_thumb.jpg

Senast ändrad:

17 Apr 2008

De är helt äkta. Jag har sett ett inslag från amerikansk tv där de intervjuar han som har gjort dem.

21 Apr 2008

coolt

26 Apr 2008

den är cool men ser ganska tjock ut :S

Senast ändrad:

Usel... tror jag. xD

27 Apr 2008

Jag tycker det är kul när folk hittar på sina egna varianter av konsoler ^^ precis som innan iphone kom och ingen visste hur den såg ut så fanns det alla möjliga varianter hur folk trodde den skulle se ut

Haha, batteriet i den lär ju inte räcka länge :lol:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in