↗ till inlägget*Sigh *
Franska,Spanska,engelska,svenska,tyska,kroatiska och håller på snart med en kurs i italienska .__.
Mvg?
OT: Polska & Tyska.
↗ till inlägget*Sigh *
Franska,Spanska,engelska,svenska,tyska,kroatiska och håller på snart med en kurs i italienska .__.
Mvg?
OT: Polska & Tyska.
för tillfället är det bara engelska och svenska (fördelen med teknik) men jag jobbar på att hitta nått ställe där jag kan plugga japanska och thailänska
↗ till inläggetTyska... Fyfan.
Grammatik FTL! :(
↗ till inläggetSvenska & Tyska
Tyska är segt
↗ till inläggetAlla ni, Tyska är MYCKET lättare än frasnka och spanska.Spanska. Tråkigt, men är betydligt enklare än Tyska och Franska. Går lite sådär, oftast har jag hög poäng på proven men ibland kan jag få sämst poäng. x)
OnT: Lär mig: Svenska, Finska, Tyska, Engelska
Molesta; Haha, japp 8D
Mihker; Franskan är skitenkel..
Lär mig inte något språk faktiskt. Går i en skola där vi inte har tredje-språk.
Jag har tyska.
↗ till inläggetLär mig inte något språk faktiskt. Går i en skola där vi inte har tredje-språk.
B-språk menar du?
Eller C-språk?
Du borde lära dig engelska btw..det är ju ett kärnämne..
Eller du går kanske i särskola?
↗ till inläggetTyska är lättare :)Molesta; Haha, japp 8D
Mihker; Franskan är skitenkel..
Btw Member, du menar alltså att du går i typ klass 2? Då man ännu inte har något annat språk än svenska?
↗ till inläggetLär mig inte något språk faktiskt. Går i en skola där vi inte har tredje-språk.
Var inte du 16 nyss?
OnT : Spanska svenska och engelska :P
Tänkte ta franska men jag tog spanska
Ska ta tyska nu i sexan.
Bara svenska och engelska, försökte ett tag med att lära mig latin hemma helt själv men efter ett tag blev det lite jobbigt när skolan började och massa annat tog upp en hel del tid, annars gick det väl ganska bra.
Svenska, Engelska och Spanska
Kanske ska ta och lära mig Japanska
Svenska, Engelska och sedan Spanska. =)
Ska lära mig Franska också.
svenska, engelska och spanska
Svenska Engelska och Tyska vi kunde bara välja mellan svensk/engelska,tyska och spanska som andra språk :(
Inte franska? ^ Rätt skumt.
↗ till inläggetmm tycker jag medInte franska? ^ Rätt skumt.
↗ till inläggetjag kunde inte välja tyska, så att han inte fick välja franska är jag knappast jätte förvånad över...↗ till inläggetmm tycker jag medInte franska? ^ Rätt skumt.
↗ till inläggetjag kunde inte välja tyska, så att han inte fick välja franska är jag knappast jätte förvånad över...↗ till inläggetmm tycker jag medInte franska? ^ Rätt skumt.
Inte tyska? ^ Rätt skumt.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in