💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se Cs-servrar

27 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

är det source elr 1.6 ni snackar om? om det är source så PMa mig så fixar jag servern

14 Jul 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

är det source elr 1.6 ni snackar om? om det är source så PMa mig så fixar jag servern

Det rör sig om Counter strike 1,6.
3 Oct 2009
Nivå 6 · Fuskare

Kan inte det vara en source server också? Då kan jag ''kanske'' fixa en ^^

Nivå 4 · Lärling

ja ni jag har precis gjort en server som folk kan köra på. Men vet inte om ni kanske vill spela på den elr nåt för jag burkar stänga av den osv uppdaterar och ibland så startar jag om datorn. Det är på min dator inte på nån server. Så om min interet disconnectas kan ni säga hejdå åt servern :S

EDIT: 83.252.164.131 är ip:n till servern. Har inte så mkt mods och sånt men under vad jag ska lägga in. Har admin mod bara. Så vill ni ha gg elr nåt säg till.

Senast ändrad:

9 Oct 2009
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

ja ni jag har precis gjort en server som folk kan köra på. Men vet inte om ni kanske vill spela på den elr nåt för jag burkar stänga av den osv uppdaterar och ibland så startar jag om datorn. Det är på min dator inte på nån server. Så om min interet disconnectas kan ni säga hejdå åt servern :S

EDIT: 83.252.164.131 är ip:n till servern. Har inte så mkt mods och sånt men under vad jag ska lägga in. Har admin mod bara. Så vill ni ha gg elr nåt säg till.

Aa nice jag ska gå in på den senare ^^

22 Apr 2010
Nivå 2 · Novis

Servrarna är ju alltid offline..

21 May 2011
Nivå 3 · Lärling

kanske lite gammal tråd men om der var superhero surf deathmatch jailbreak gungame så skulle det vara många där

25 Dec 2011
Nivå 5 · Fuskare

Snälla dra igång Cs servrarna igen! :rolleyes: :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in