💬
Logga in
Fuska.se

Kategorisera Fusk

6 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Jo, nu säger vi så här, att jag skulle behöva kolla ett speciellt fusk till, låt oss säga,

Oblivion. Jag söker mig till spelet i fråga, och vad ser jag? Jo, en fruktansvärd

massa "Tips" och liknande. Alltså får jag kolla igenom alla tipsen efter just det

fusket jag letar efter. Detta tar tid och stör mig.

Så varför inte låta den som skapar fusket skriva vad det handlar om?

Så att man enkelt kan se vilket fusk som är vilket, liksom. Snälla, slopa systemet med

Tips, Guider, Koder och sånt och följ mitt råd. Allt skulle bli så mycket lättare

då. ;)

Nivå 6 · Fuskare

Jag fattar inte riktigt vad du menar..

Nivå 8 · Veteranfuskare

http://www.fuska.se/spel/pc/roller_coaster...on_3-s4507.html

Kolla där, alla fusk heter Fusk/Koder.

Om man istället hadde rubriker, som man själv skrev, kunde man beskriva fusket bättre. Tex: "Pengafusk", "Guide till level 3" och "Konsollkoder". Förstår ni vad jag menar?

Nivå 6 · Fuskare

håller med till 110% så himla drygt att behöva kolla igenom,och särskilt till stora spel där det kan vara 20-30 fusk.

25 Apr 2008
Nivå 3 · Lärling

Orka stressa. T den tid det tar, du kasnke hittar nåt annat medans du kollar runt.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Orka stressa. T den tid det tar, du kasnke hittar nåt annat medans du kollar runt.

Skulle vara mer effektivt dock.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Håller med! Gör allt så j*vla komplicerat och krångligt som möjligt! Man kan ju hitta något annat!

(Inte)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in