💬
Logga in
Fuska.se

Skicka Wow

22 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Okej, ni har rätt just nu känner jag mig som en idiot.

jag har mnu fått min nya dator.....och hittar ej dom där j*vla skivorna.

Nån som vet om de går skicka via MSN? kan nån göra de till mig då?

eller nån som vet etrt annats sätt att få tag på adda min MSN: [email protected]

Nivå 5 · Fuskare

Säkert går det att skicka via msn i 75½ timma...

Man kan ladda ner gratis på Woweourpe nånstans har jag hört.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Om man ska köra 14 dagars saken så laddar man ju ner spelet. Testa att göra det. Dock så tror jag inte att det går att ladda ner the burning crusade så.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Om man ska köra 14 dagars saken så laddar man ju ner spelet. Testa att göra det. Dock så tror jag inte att det går att ladda ner the burning crusade så.

Det går att ladda ner Burning Crusade från account management.
http://wow-europe.com/en/downloads/classic/index.html Är stället man kan ladda ner spelet på :student:
25 Apr 2008
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #6

>Nå, ja laddade ner de där får magnet account men aså jag får '' damp'' man får version 2.1.00 eller va de e och ja needar patchen 2.3.3 men ja ladda ner de funkar ej ....ja har windos vista....kan någon hjälpa mig...eller hjälpa mig via msn? adda : [email protected] !!

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

>Nå, ja laddade ner de där får magnet account men aså jag får '' damp'' man får version 2.1.00 eller va de e och ja needar patchen 2.3.3 men ja ladda ner de funkar ej ....ja har windos vista....kan någon hjälpa mig...eller hjälpa mig via msn? adda : [email protected] !!

Det ska väll stå update new patch nere ihörnet där du statar upp wow?
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #8

gör ej de + om ja loggar in ladar ja ner 2.4.1 jag vill ej ha den :/ ja vill ha 2.3.3

Nivå 5 · Fuskare

Du måste alltid ha senaste patchen -.-

Nivå 7 · Fuskare

Men du.. Man kan bara ha den senaste ..

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Men du.. Man kan bara ha den senaste ..

Han vill antagligen köra på privat server. MEn testa att ladda ner patchen från någon annan än en blizzard sida.

26 Apr 2008
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #12

ja ladda ner wow från manget account nu...nu kan ja ej uppdate till 2.4.0 eller 2.4.1 -.- :/

The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft (2)\Uninstall.xml" could not be renamed to "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft (2)\Uninstall.xml.Trash". (ConflictManager::ResolveConflicts/3)

To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors.

ja har reparerast flera gånger....jag vet att de kommer ta lång tid....men jag ber någon nu! kan nån kopiera sina filer packa i hop dom och skcika dom till mig på MSN?

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #13

Så nu ahr jag wow o de funkar ja har 2.3.3 men hur f*n startar ja spelet utan att de börjar patcha upp till 2.4.0?? ska man ta ut nåt i mappen eller vad help me! xD

Nivå 1 · Novis

höger klicka sen välj. kör som... sen bara tryck ok

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #15

Alltså, ni kanske borde veta att ja har windos vista...vet inte om ja jar sakt de men iaf....de gick ej de där, när ja loggar in start den download hela tidne -.-

Nivå 5 · Fuskare

Jag vet inte varför du vill ha en nergraderad version. Men om du ska köra på retail servrar (vanliga) så måste du köra med senaste versionen.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #17

ska köra på en priv så läng tills j a får mitt acc back....men assåja startar wow på 2.3.3 sen öppnar ja wow då,loggar ja in ( ja har ändrat realmlist ) sen kommer de typ aa att ja ska uppgradera...ja kan ej logga in utan att uppdatera men om ja uppdaterar så funkar ej servern

27 Apr 2008
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #18

lol ingen som vet?

ta bort "set patchlist" i realmlist.wtf

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

lol ingen som vet?

Vadddå lol ingen som vet?

Vi kanske inte fattar eller tycker det är svårt...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in