Vart finns Team aquas hideout? Lite mer precis.
Team Aqua
Det ligger i en grotta men jag kommer inte ihåg vilken stad det var..
Det ligger i Lilycove man ska simma till ett berg och där finns en grotta.
det finns under vattnet också=) nej förresten jag har fel=( sorry
man måste klara MT pyre på route 122 först!!
under vattnet där kan man väll fånga nån cool pokémon har jag hört. vet inte vart grottan liggerdet finns under vattnet också=) nej förresten jag har fel=( sorry
Kom ihåg att det finns en Master Ball i deras hideout utanför Lilycove. Och om du har klarat dom där utan att ha tagit master ball så kan du aldrig ta den igen (förutom om du startar om spelet.)
hej!
komihåg att ta masterbollen där för när du har gott ut så kan du inte gå in igen
Ouagadougo sa just det.hej!
komihåg att ta masterbollen där för när du har gott ut så kan du inte gå in igen
jag har börjat om för det
en av mina kompisar glömde det.. men han började ente om...
han har fånfat groudon precis (han har ruby)men han fick försöka ett tag... jag fångade Kyogre på ulltraball Latias på masterball (jag visste ente att rayquaza fanns då!!) och sen fick jag fånga Rayquaza på en ulltraball... det tog tiiiiiiiiiiiiiiiiiiid...... Detta är mitt 300:de inlägg...
:D :D :D :D :D
behövde du skriva att det var ditt tredje inlägg?en av mina kompisar glömde det.. men han började ente om...
han har fånfat groudon precis (han har ruby)men han fick försöka ett tag... jag fångade Kyogre på ulltraball Latias på masterball (jag visste ente att rayquaza fanns då!!) och sen fick jag fånga Rayquaza på en ulltraball... det tog tiiiiiiiiiiiiiiiiiiid...... Detta är mitt 300:de inlägg...
:D :D :D :D :D
jag skrev trehundra.... ente tre 300 ente 3...
sorry, var lite trött...
(har haft en jobbig dag i dag...)
det är ytterst omöjligt att fånga Latias/latios utan masterball
Eller inte. Jag har lyckats, men det är inte lätt.
jag har bara mött han en gång...då hade jag ingen med Mean look eller nåt sånt så han smet på direkten..
jag vet inte riktig.??????
jag tog min masterball första gången jag mötte så jag fick fånga Rayquaza på ulltra!! :lol: !
Jag fångade han för jag hadde en wobbuflet och masa ultrabollar
:o