Gäst EDOBEM Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Länk Aftonbladet "listar" ungdoms stilarna, tycker ni att det stämmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Det är ju lite fel att säga att alla (eller majoriteten) av ungdomar har nån av de här stilarna. För de flesta har ju sitt eget stuk på det helan men annars så stämmer det väl I guess. Men sen å andra sidna måste man ju hela tiden ha i bakhuvet att man läser en artikel från aftonbladet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Hahahahhaha, har då aldrig sett nån som klätt sig i Sweet Lolita i hela mitt liv. Men fjortisar finns här och där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Hur f*n kan dom kalla fjortis en klädstil? Det är ett beteénde, ingen j*vla klädstil. Det finns massor av människor som klär sig det Aftonhoran kallar ''fjortis'' men inte är det. Fjortis har inte alls mycket med utseénde att göra. Det är oftast i princip helt omöjligt att avgöra om en person är omogen p.g.a att den klär sig på ett speciellt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Lol! Fashioncoreflicka säger: Jag lyssnar på emotionell och alternativ rock. Och sen: Lyssnar på: Him, Fall out boy, Kent, Evanescense och The Ark. Yeah, visst man får lyssna på vad man vill, och jag säger inte att banden är dåliga. Men sen när är Kent och The Ark " alternativa och emotionella " ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 nää, den stilen e nog icke rätt jusst nu iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Har aldrig sett någon som klär sig i 'Sweet Lolita' o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Nej det stämmer inte tror jag och precis som Garone sa vem Klär sig i 'Sweet Lolita' har alldrig sett någon :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Jag vet minst två som klär sig något liknanade Sweet Lolita grejset, men det är dom enda jag vet x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Lol! Fashioncoreflicka säger: Jag lyssnar på emotionell och alternativ rock. Och sen: Lyssnar på: Him, Fall out boy, Kent, Evanescense och The Ark. Yeah, visst man får lyssna på vad man vill, och jag säger inte att banden är dåliga. Men sen när är Kent och The Ark " alternativa och emotionella " ? lol HIM är inte fashioncore :3 dom e Love Metal ;x Fall Out Boy är typ Poprock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Har aldrig sett någon som klär sig i 'Sweet Lolita' o_OMånga klär sig så i japan XD Sett typ 1 som gör det i swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Aftonbladet och 90% av allt dom skriver är och förblir bullshit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.