💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Bandet Just Nu?

294 svar · startad

Trådstartare #1

Vilket är det bästa bandet just nu enligt dig?.

Själv har det blivigt mycket Slipknot på sistonde, men även lite annat smått och gott.

Slipknot - Dead memories

http://www.youtube.com/watch?v=eMDnlNABY3c

Och ja jag lyssnar fortfarande på In Flames.

Senast ändrad:

svårt.

säger AC/DC.

Kan ja inte säga tror ja.

Finns alldeles för många bra band för att nämna endast ett.

Jag tycker 'The Berzerker' är väldigt bra.

27 Apr 2008
↗ till inlägget

Finns alldeles för många bra band för att nämna endast ett.

Samma sak här. :P

GunsNroses och Metallica 4 ever.

LAmb Of god!

↗ till inlägget

GunsNroses och Metallica 4 ever.

guns n roses, pantera och metallica

Pain of Salvation är det enda metalbandet jag behöver om jag var tvungen att välja.

Metallica :wub:

In Flames om jag måste välja ett!

↗ till inlägget

In Flames om jag måste välja ett!

Blir nog så för mig med. Med den historian och alla fantastiska låtar och album måste de vara bäst. Och så bäst minnen från en spelning med dem!

Om det inte skulle vara de skulle nog Dream Theater vara på första plats. Jag avgudar varenda en av medlemmarna (särskilt Portnoy, skönaste killen i världen) och de är verkligen bäst på sina intsrument och gör oslagbar musik.

28 Apr 2008

Hate såklart! Bara namnet gör ju att man tycker om dem plus att Adam "The First Sinner" är så j*vla cool.

Senast ändrad:

Moderator Moderator

Står mellan AC/DC, Kiss och Iron Maiden. Fast säger AC/DC isåfall.

Haha, jo alla band ni ahr rabblat upp är ju bra, men LAMB OF GOD klår ju alla dem banden :P

↗ till inlägget

Haha, jo alla band ni ahr rabblat upp är ju bra, men LAMB OF GOD klår ju alla dem banden :P

Alltid lika skrattretande att läsa, gång på gång, hur du skryter om att du gillar Lamb of God. Tror du verkligen att folk tycker du är så ofantligt tuff bara för att du gör det?
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Alltid lika skrattretande att läsa, gång på gång, hur du skryter om att du gillar Lamb of God. Tror du verkligen att folk tycker du är så ofantligt tuff bara för att du gör det?

Men du måste ju erkänna att det är ganska sött :wub: eh...

not

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Men du måste ju erkänna att det är ganska sött :wub: eh...

not

ord.

btw. Baranoi: The spirit carries on är så fucking bra.

Lamb of God har två bra låtar, alla deras andra låter exakt likadana. ^^

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in