Är det viktigt för er att passa in med t.ex klädstil .m.m
Är Det Viktigt För Er Att Passa In Med T.ex Klädstil .m.m
Är det viktigt för dig att göra så många onödiga trådar som möjligt så att du får mer "fuska rank" eller vad tramset nu heter?
Jag kan nog svara på det. Ja.
Angående klädstilgrejset, nej.
Nej, det tycker jag inte. Ens egna stil är viktigare.
(. Det är klart att jag måste gå runt med den nyaste rosa randiga hoodjackan så fort den släpps. .)
↗ till inläggetGissar att du bor i sthlm...(. Det är klart att jag måste gå runt med den nyaste rosa randiga hoodjackan så fort den släpps. .)
Nej.
↗ till inläggetDidn't spot the sarcasm? (Hoppas jag iaf att det var...)↗ till inläggetGissar att du bor i sthlm...(. Det är klart att jag måste gå runt med den nyaste rosa randiga hoodjackan så fort den släpps. .)
Jag har på mig det JAG tycker e snyggt. Det är det som räknas, inte avd alla andra tycker!
↗ till inläggetDidn't spot the sarcasm? (Hoppas jag iaf att det var...)↗ till inlägget(. Det är klart att jag måste gå runt med den nyaste rosa randiga hoodjackan så fort den släpps. .)
Gissar att du bor i sthlm...
/pat
Det inom .( och .)-taggar innebär stark sarkasm/ironi.
Om man nu lyssnar på undergroundmusik och springer runt i beige shorts, grå t-shirt, och svarta träningsskor så tycker jag man är helt totalt vrickad.
Men som dagens mode (allt i ett och inget) så skiter jag i det, men ja jag tycker man borde gå i det man lyssnar på, det är helt klart roligare så också.
jag har på mej det jag tycker är snyggt och skönt
Nej, man vill ju sticka ut : D
Jag har min egen stil som är en lat gamer/metal-stil med gamer och metal tshirts och sköna byxor.
Inte vill jag se ut som "de flesta".
orka vara som de andra,man vill väl synas också :P.
Nej, jag skiter i vad andra har för kläder. Jag tänker aldrig på det. Jag tar bara på mig det som finns.
Har min egen stil.
(<3 Berzerker t-shirt.)
Man använder ju det man själv tycker är snyggt, inte vad andra tycker är snyggt.
↗ till inläggetSamma här :)Jag har på mig det JAG tycker e snyggt. Det är det som räknas, inte avd alla andra tycker!
Alla skriver att de inte vill ha på sig saker som andra har, endast det är sjukligt modebögigt! Så länge man själv tycker det är snyggt så bryr man sig inte om 10 st till går runt med samma tröjja :D bara ett tecken på att man har bra mode smak.