💬
Logga in
Fuska.se

2 Frågor

9 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

var får man pokeradar?? och finns det nå dagis där man kan para pkmn i så fall var?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Man kan para pokemon i Soleceon town,i dagiset där,och Lucario är nog 114,för det är Riolus utveckling.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Man kan para pokemon i Soleceon town,i dagiset där,och Lucario är nog 114,för det är Riolus utveckling.

okej tack men det är unknow fick jag reda på. och en till fråga hur gör man pokémons glada t ex. så chansey blir en blissey?
Nivå 0 · Nykomling

Man går runt med dom.Det finns bär som man kan ge dom också.

30 Apr 2008
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

oki tack igen fast vet nån var man skaffar pokéradar???

1 May 2008
Nivå 0 · Nykomling

Man får pokeradarn efter man har fått nation dex.(som man får genom att see alla pokemon i Sinnoh dex.)

Och för att göra pokemon glada ska man inte gå runt med dem,man ska slåss med dem.

2 May 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Man får pokeradarn efter man har fått nation dex.(som man får genom att see alla pokemon i Sinnoh dex.)

Och för att göra pokemon glada ska man inte gå runt med dem,man ska slåss med dem.

Man kan göra båda.

↗ till inlägget
oki tack igen fast vet nån var man skaffar pokéradar???
Gå till Rowans labb.
3 May 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag brukar gå runt med Pokemon får att dom ska gilla mig.Det finns t.o.m en kvinna i Jublife City som säger att dom blir glada av att gå runt med dom.
1 Jun 2008
Nivå 0 · Nykomling

kolla vad för mat de tycker om, exempel om min Shinx tycker om mat som e "sour" så letar jag efter ett bär som e "sour" sedan gör jag puffins och ger min Shinx de, de där med shinx och "sour" e bara ett exempel

Nivå 0 · Nykomling

jag vet bara på s/r/e det är dom jag vet var dagiset är så man kan para det är mellan mauvile city och verdanturf town

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in