Gäst stefan123 Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 fick gta 4 tidigare idag första gången jag spelade spelet gick det bra, men när jag ska starta spelet är det så j*vla segt man kan klicka på alla knappar men gbben tar bara ett steg lite då och då. vad är felet? har det hänt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Hmm....Stackars Dej. Men kan det va så som det är på Oblivion att du måste tömma cachen innan man startar spelet. Du kan ju iallafall testa. När man är på dashbord. Hitta nånstans det inte gör nånting om man trycker där. När du har hittat ett bra ställe så håller du inne knappen A i 10 till 15 sekunder. Jag själv kör jag med Xbox Live "symbolen när jag ska tömma den. Men testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Tycker synd om dig Stefan123. Man vill aldrig ha strul med elsaker men att ha strul med ett nytt spel är absolut inte kul. Men testa som BLITZFREEDOME sa så ska det nog gå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 fick gta 4 tidigare idag första gången jag spelade spelet gick det bra, men när jag ska starta spelet är det så j*vla segt man kan klicka på alla knappar men gbben tar bara ett steg lite då och då. vad är felet? har det hänt dig? Har du provat att ändra kontrollerna till något som heter classic. om det nu skulle funka för dej!: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 (redigerat) du vet att för att jogga håller du ine a och för att springa fort trycker du på a hela tiden. Redigerat 30 April 2008 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 tack för alla svar fick det och funka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 tack för alla svar fick det och funka :) hur gjorde du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.