Hoppa till innehåll

Hur Onormala Är Era Kompisar?


Rekommendera inlägg

  • Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Deni3ru

Jag kan manipulera mina tjejkompisar hur lätt som helst.

Jag är i desperat behov av pengar, manipulera dem till att ge dig pengar sen skickar du lite till mig. För gammal vänskap :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här är mina kompisar då.

 

Sandro: Konstig kille som gillar att mobba en lärare vi har och ibland på lektionerna säger han massa random ord som t.ex: "Pippi Fågel", "GrisPiggyNöff", "Pocahontas" m.m.

 

Theodor: En som hela tiden bögar sig och sånt, gillar att ha s*tanistsaker, som t.ex ett halsband med ett upp och ner vänt kors.

 

Krille: Kort snubbe som är skit jobbig.

 

Sebbe "Sengångaren": En lång kille som går som en sengångare, beter sig som en, och ser ut som en.

Redigerat av InFlame
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man är inte mesig bara föratt man väger under 70 kilo. Jag väger 58 kilo, men jag är inte det minsta mesig för det!!

 

Marcus: Otroligt störande, obehagligt stort ordförråd, men vi är bra kompisar ändå.

 

Philip: Knasig, han är inte jobbig eller så på nåt sätt, utan han är en plugghäst, rolig, grym på att berätta grejer med grym och väldigt rolig inlevelse.

 

Coffe: Sitter mest och lyssnar på musik i ett hörn med svart hår och mycket kläder på sig och flabbar ibland. Men när han väl öppnar käften så är han oerhört rolig.

 

Albert: Pratar skitmycket, verkar vara oerhört smart (IQ), hånar ofta danska och skåningar, grym på olika dialekter, ganska mesig dock, men det är inget krav alls föratt få vara min kompis.

 

Michael "Goggy": Gryymt störande, skryter skitmycket, ljuger hela tiden, kan vara oerhört tyken. Men när man är på gott humör och han med, brukar vi kunna ha skojj ihop.

 

Adam: Ska börja 9an i höst, väger drygt 40 kilo, väldigt kort, totalt lost ungefär hela tiden, minne som en guldfisk, men kan vara oerhört lätt att umgås med.

 

Det är några, orkar inte mer nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

får la beskriva några av mina poalre med da:

 

för har vi Robin: Skit pervers, tror att han e as rolig men bara skit störande alla skrattar bara åt han inte med han, riktigt j*vla wanna be med andra ord

 

matte: en som inte märks så mkt ganska blyg och kort men schysst

 

'Pontus: han e allt i ett, plugghäst,sportfjant och data nörd.

 

david: ganska rolig ibland, schysst, omtyckt av de ,mesta.

 

Jag själv: längst av alla :P ( lite över 190 cm), datanörd (försöker vara ute med polarna och det e kul).

 

Richard: xbox 360 nörd, lite barnslig men han e schysst tränar på gym med han och han börjar få riktigt fina muskler så ahn vill man inte bråka med.

 

basse: kort,2 år yngre, rolig vågar göra massa mot folk som e as kul att titta på (ska skaffa en videokamera så får ni se), riktigt schysst, har flytta ca 10mil ifrpn mig nu så nu umgås vi inte så mkt (mest på lov och sånt och inte som innan typ hela sommaren, ganska svårt an vänja sig men det går)

 

ja det var några.

Redigerat av underwar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst birro

Onormala... vad tycker du?

 

Vi brukar oftast inte ha så mycke att göra på rasterna, och mina polare är inte så värst roliga av sig.

Men det löser man med en härlig pung spark och ett redigt slag i bakhuvudet.

Sen ligger man och kräller och sllås tills man blöder(brukar funka på rekorn tal :D )

Sen så om man har tråkigt, då är det bara att gå ut på solgården och skricka "SIG HAIL!!" allt va man pallar.

brukar trissa upp humöret lite.

Ja! Va brukar vi göra mer för dummt..?

Dra ut vart ända liten sladd i data salen så att biosen startar och det börjar pipa.. Lite små kul..

Köpa ett kg ost och smör att sitta och gnaga på undet lextion tid. Trycka ner små brända penisar i nån randoms persons mun.

Kan inte skriva mera skit nu för att jag ärså trött glömm det sista och sen är det upp till dig om det är normalt eller inte

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Theodor: En som hela tiden bögar sig och sånt, gillar att ha s*tanistsaker, som t.ex ett halsband med ett upp och ner vänt kors.

Kanske är ett vargkorss då? Annars skulle jag f*n vilja slå skiten ur honom

 

Nepp, s*tanistkors.

 

Onormala... vad tycker du?

 

Vi brukar oftast inte ha så mycke att göra på rasterna, och mina polare är inte så värst roliga av sig.

Men det löser man med en härlig pung spark och ett redigt slag i bakhuvudet.

Sen ligger man och kräller och sllås tills man blöder(brukar funka på rekorn tal :D )

Sen så om man har tråkigt, då är det bara att gå ut på solgården och skricka "SIG HAIL!!" allt va man pallar.

brukar trissa upp humöret lite.

Ja! Va brukar vi göra mer för dummt..?

Dra ut vart ända liten sladd i data salen så att biosen startar och det börjar pipa.. Lite små kul..

Köpa ett kg ost och smör att sitta och gnaga på undet lextion tid. Trycka ner små brända penisar i nån randoms persons mun.

Kan inte skriva mera skit nu för att jag ärså trött glömm det sista och sen är det upp till dig om det är normalt eller inte

Vad är en solgård? :o :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här är mina kompisar då.

 

Sandro: Konstig kille som gillar att mobba en lärare vi har och ibland på lektionerna säger han massa random ord som t.ex: "Pippi Fågel", "GrisPiggyNöff", "Pocahontas" m.m.

 

Theodor: En som hela tiden bögar sig och sånt, gillar att ha s*tanistsaker, som t.ex ett halsband med ett upp och ner vänt kors.

 

Krille: Kort snubbe som är skit jobbig.

 

Sebbe "Sengångaren": En lång kille som går som en sengångare, beter sig som en, och ser ut som en.

 

 

den där theodor vill ha ett kok stryk <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...