Hoppa till innehåll

Zombie Attack


Torayami
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Poison

Hade f*n Grabbat farsans 300. Winchester och blåsit skallen av zombierna, sen hade jag slangat bränsle u farsans bil och gort en massa Molotovs, jag hade barrikaderat mig u huset och brassat zombier från balkongen med farsans halvautomatiska hagelgevär o så hade bara stuckit till lokala affären och köpt as mycke mat (jag bor i liten by på 400 människor så jag tror att det tagit ett tag innan zombierna nådde bye och hade nog hört om attacke på TV)sedan stoppat det i frysen. Sen hade jag bärt runt på farsans 9mm picka bara för att va säker :) sen hade jag nog bara levat on me livet i huse och hållit kontakten med folk via intenet och chattat hur det låg till på vissa ställen.

För att vara ärligt tror jag du träffat dig själv med pistolen istället för zombien.

 

Vet ni ens vad Hit & Run betyder?

Möjligtvis, springa fram till någon och sen kuta därifrån så snabbt som möjligt ?

 

Jag skulle fått panik som f*n..antagligen barrikadera sig i huset elr om myndigheterna sa ngt annat.

 

Hit & Run som jag vet det är väl att köra på någon med en bil och sen försvinna från scenen utan att tillkalla hjälp eller dyl.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mindtwistah

För alla er som tror att armén skulle fixa det: Även om dem försöker t.ex. bomba alla smittinfekterade ställen med napalm eller liknande, så skulle i alla fall EN zombie/insekt som är smittad överleva. Kanske bara någon mygga, som råkat suga zombiens blod, och sedan efter bombningen så skulle den myggan suga en frisk människas blod också och då skulle den bli zombie och smitta andra o.s.v.

Dessutom så är zombies oftast dem som är smittade 1 vecka i förväg innan dem blir zombie. Så en frisk människa som ser smittad ut kanske flyr med dem andra till ett annat land, och blir zombie och smittar alla där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

vi överlevande lever kvar.. på zombiernas gårdar xD

Dem föder oss, mjölkar oss och slaktar oss, precis som vi gör på kor :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EDOBEM

Vet ni ens vad Hit & Run betyder?

 

Möjligtvis, springa fram till någon och sen kuta därifrån så snabbt som möjligt ?

 

Jag skulle fått panik som f*n..antagligen barrikadera sig i huset elr om myndigheterna sa ngt annat.

 

Hit & Run som jag vet det är väl att köra på någon med en bil och sen försvinna från scenen utan att tillkalla hjälp eller dyl.

 

Jag glömde skriva slå till >_<

Redigerat av EDOBEM
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Poison

Jag tror inte ni kan skuta med gevär om ni aldrig prövat :P.

Ord på det.

 

Förövrigt är ju du det första offret. Zombie liek karamell ;|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte ni kan skuta med gevär om ni aldrig prövat :P.

Ord på det.

 

Förövrigt är ju du det första offret. Zombie liek karamell ;|

 

hahahha :P

 

Vi kan ju utrota alla blodsugande insekter sen dödar vi alla zombier och då kan ingen bli smittad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...