Hoppa till innehåll

Skrivbordsbilder Av Mig


Njugen
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan!

Jag har i skrivande stund tre skrivbordsbilder som jag vill ha feedback på. Dessvärre tillåter min webbhost

inte att jag direktlänkar till bilderna, så ni får gå via denna länk istället: http://thaiswebb.awardspace.com/portfolio....krivbordsbilder

 

Varför jag har valt att inte ladda upp bilderna i tråden/annan bildlagringstjänst beror bl.a att alla inte har snabbt internetuppkoppling och för att jag inte laddar upp mina bilder på andra ställen än på den webbhost där jag är registrerad på.

Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Njae asså, den första och den sista gillar jag inte så mycket, på den första så tycker jag absolut inte att det svartvita passar in, och jag tycker att du ska få rendern att passa in mer i bakgrunden, ganska dålig kvalité på rendern också. På den sista, jag gillar inte hur rendern(a) ser ut, dom är alldeles för skarpa och kantiga, texten är också ganska kantig.

 

Den andra gillade jag, förutom den väldigt "ljusa" röda färgen på "Created by Thai Nguyen blablabla", där skulle jag ha dragit ner lite på färgen så att den blev mörkare, sen tycker jag att bakgrunden var lite för blurrad, men inget kritiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Skrivet (redigerat)

Njae asså, den första och den sista gillar jag inte så mycket, på den första så tycker jag absolut inte att det svartvita passar in, och jag tycker att du ska få rendern att passa in mer i bakgrunden, ganska dålig kvalité på rendern också. På den sista, jag gillar inte hur rendern(a) ser ut, dom är alldeles för skarpa och kantiga, texten är också ganska kantig.

 

Den andra gillade jag, förutom den väldigt "ljusa" röda färgen på "Created by Thai Nguyen blablabla", där skulle jag ha dragit ner lite på färgen så att den blev mörkare, sen tycker jag att bakgrunden var lite för blurrad, men inget kritiskt.

Okej, tack för dom kommentarerna. Angående textfärgen på den andra bilden, om jag gör copyright-texten mörkare så syns den inte på vissa skärmar... sedan måste jag nog erkänna att du har helt rätt när det gäller bild nummer 1 och 3.

 

Ska ännu säga att jag sedan några veckor tillbaka har laggt till tre nya bilder (bild 4, 5, 6) som jag gärna skulle vilja ha feedback på.

Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...